01 apríla 2013

Studená strieborná

Ahojte,
prinášam vám ukážku toho, čo momentálne zdobí moje nechty. Priznám sa, že som veľmi váhala, že či to vôbec zverejním, pretože sa mi pri lakovaní triasla ruka ako už dávno nie. Poviem otvorene, vzorka mala byť úplne iná, ale keďže sa mi naozaj triasli ruky, tak som omylom urobila bodku štetcom tam kde som nechcela, a tak aj tadiaľ musela ísť ďalšia čiaročka.... Uvedomujem si, že vzorka nie je na každom nechte rovnaká, ale tvárme sa, že som to tak chcela :)
Použila som tradične svoj podklad od Sally Hansen, strieborný lak je od H&M, ale kupovala som ho už strááášne dávno, takže teraz to je už bohužiaľ pasé, ale musím dodať, že je to môj najkrajší strieborný lak aký mám, a vždy keď ho mám, tak mi okolie chváli nechty. Čierny lak bol tuším Essence, ale ten po tomto lakovaní smeroval do koša, pretože sa nenormálne ťahal, a lakovanie s ním bolo trest. Ani riedič laku mu nepomohol... Ale to asi bude vekom toho laku, lebo mal asi vážne 100 rokov, a fľaštička bola skoro plná, lebo som ho používala len na zdobenie. Tak mi poraďte nejaký dobrý čierny lak, ktorý je naozaj čierny už po jednom ťahu, a nie len nejaký slabý odvar. Hotové nechty som prelakovala Better than gel nails od Essence.
Takže, ja som so svojim výtvorom neni moc spokojná, ale okolie chváli (to bude asi tým, že nikomu ich neukazujem veľmi zblízka)a vy si aspoň môžte nabrať inšpiráciu, a možno sa vám bude ruka triasť menej ako mne, a výsledok bude určite krajší.

Ako sa vám takáto manikúra páči? A ak viete o dobrom čiernom laku, ktorý je vhodný na zdobenie, tak mi poraďte prosím, pretože nutne zháňam :)

4 komentáre:

  1. Velmi pekna manikura. Mne sa taka v zivote nepodari :D , takze mi ostava len tisko zavidiet a obdivovat :):)

    http://lavend-er.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Neboj, nie je to až také zložité, treba hlavne skúšať kúsok po kúsku :) A časom to pôjde :)

      Odstrániť
  2. tak na mna spravili dojem...ja mam jeden zdobiaci, ale je na nic, po pretreti sa rozpija a vies ako to dokaze nastvat, ked sa snazis, podari sa ti to a vo finish-i sa to cele pokazi, takze zvycajne pouzijem klasicky cierny..a zdobiace pero..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a ja tiež už zdobiace nepoužívam. Vždy len klasické laky a štetce. Ale aj tie sa zvyknú rozpíjať. Často je pre mňa najhoršie asi dávať ten topcoat nakoniec aby sa vzorka nepohla.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)