16 apríla 2013

Lush Karma Komba

Ahojte, po dlhšej odmlke sa znova hlásim do služby ;) A vyzerá to tak, že jar si k nám predsa našla cestu, tak ja zahajujem zelený týždeň :D

Dnes zas poputujeme do voňavého lusháckeho sveta. Táto zelená placka bola úplne prvá vec, ktorú som od Lush vyskúšala. Prišlo mi to ako super nápad urobiť šampón v tuhej forme, hlavne na cestovanie netreba teperiť so sebou celú fľašku, ale iba túto malú srandu. V mojom prípade zelenú. Poviem vám, že hneď ako som šampuk kupovala, tak som si k nemu vzala aj malú plechovku, ktorá je fajn na prenášanie šampukov. Ak však nechcete, tak vôbec nemusíte. Poslúži vám aj akýkoľvek iný obal. Ale ja som to brala pekne po poriadku, a chcela som to mať pekné :D A keby náhodou, tak plechovka sa dá využiť aj na hocičo iné... No lenže tu bol kameň "úrazu". Prekvapilo ma, že šampuk sa do plechovky na šampuky nezmestil. Ako nie, že by mi to prekážalo, ale napadla ma v hlave myšlienka, čo mi hovorieva moja babka, že ako dobre, že keď je toho viac ako má byť, tak mám byť ticho a držať jazyk za zubami, keby toho bolo menej, až vtedy sa mám ozvať :D No tak som bola spokojná :D Len mi trošku vadilo, že som to nevedela do tej plechovky narvať ani po cca 10 použitiach, tak už mi to liezlo na nervy, lebo som to chcela predsa pekne v plechovke :D No dosť asi histórie, len poviem, že potom som si následne vlasy toľko šampukom drhla, že konečne som ho do plechovky narvala a bola som už úplne spokojná :D

Asi ani toto vás nezaujíma, tak už idem naozaj k veci :) Karma Komba je šampuk, ktorý by mal uľahčiť rozčesávanie vlasov. To neviem či úplne splní, ale moje vlasy sa dobre rozčesávajú asi iba po maske na vlasy, lebo zatiaľ žiaden šampón mi na rozčesávanie nejak nepomohol, takže tomuto zelenáčovi to nemám za zlé. V obchodíku, kde som tento šampuk kupovala, mi slečna hovorila, že Karma Komba je dosť univerzálny šampuk, a že je vhodný aj na jemné vlasy, kľudne aj vlasy, ktoré sa viac mastia pri korienkoch. Tak som ho jednoznačne vzala. Veľmi sa mi páči vôňa. Neviem ju presne identifikovať, ale cítim tam nejaký nádych lesa (to asi bude tá borovicová silica), ale zároveň niečo svieže (tá citrónová tráva?), no radšej to nechajme tak. Každopádne tú vôňu zbožňujem, a je mi trošku ľúto, že na vlasoch sa po umytí vôbec neudrží. Proste ako spláchnete penu, tak aj vôňu. No škoda... ale v sprche vôňu ucítite ešte aj o hodinu :)
K výdrži musím povedať, že takýto šampuk vydrží dosť dlho. Ja ho už mám približne rok a pol, a ešte je ho celkom slušný kúsok. Nepoužívam ho pravidelne, ja používam iný šampón takmer pri každom treťom umývaní vlasov, pretože mi to tak vyhovuje. Vlasy sú po ňom príjemné. Nevysušuje ich, ale ani sa mi rýchlejšie nemastia. Čo je pre mňa najväčšie plus, že mám po ňom naozaj pocit, že som si vlasy umyla, lebo mi pripadajú také vzdušné a čisté a tento pocit mám rada. Takže Karma Komba je učite fajn vec, aj pre tých, ktorý chcú tuhé šampóny ešte len vyskúšať, a boja sa, že nenájdu ten pravý.
 
Zajtra sa môžte tešiť na pokračovanie zelenej ódy, a tiež zostaneme pri vlasoch.
 
Aké sú vaše skúsenosti so šampukmi? Ktorý máte najradšej?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)