03 apríla 2013

Say Goodbye

Ahojte,
rozmýšľala som či takúto "rubriku" založím alebo nie. Ale priznám sa, články tohto typu mám rada aj na iných blogoch, pretože sa dozviem, že či je tá vec natoľko dobrá, že si ju niekto kupuje aj opakovane, alebo sa jej treba oblúkom vyhnúť. Naozaj mi podobné články už nejaké peniažky ušetrili, alebo som vďaka nim objavila nové veci. 
Ešte si nie som istá pravidelnosťou takýchto príspevkov, ale myslím si, že asi zavediem klasicky mesačnú periodicitu, alebo proste keď sa mi toho nazbiera viac, uvidíme :) Tento raz to neviem nejak časovo ohraničiť, lebo som s touto myšlienkou koketovala už asi od začiatku roku, ale nie a nie sa odhodlať. Takže toto sú veci, ktoré  mi došli cca v priebehu marca. Nie je tam všetko, pretože na viac vecí si momentálne nespomeniem, ale skúsim sa polepšiť :)

A poďme na to.
Garnier Naturals Pivné Kvasnice a Granátové Jablko
Ako prvú vec dám niečo, čo sa priznám, som ani úplne nedopotrebovala, zostalo trošku na spodku, a ja som naozaj nemala potrebu to odtiaľ dolovať. Prezradím vám prečo. Horší balzam na vlasy som asi nikdy nemala. Funkciu balzamu na vlasy podľa mňa neplní ani náhodou, pretože vlasy sú po ňom katastrofálne. Balzam je dosť hutný, a tiež sa mi veľmi pohodlne z fľašky nedávkoval, bolo treba silno tlačiť, a vždy som na to nadávala. Ale dávkovanie by som prežila, lenže to čo dorobil s vlasmi bola katastrofa, takže ja sa s ním lúčim, a už nikdy viac si ku mne cestu nenájde, pretože šance som mu dávala, ale stále nič, takže tu to bude naozaj goodbye a dúfam, že sa neuvidíme. Za mňa rozhodne neodporúčam.
Bourjois Flower Perfection
Prejdeme k príjemnejšej veci. Make up od Bourjois som mala v odtieni 52. Je síce pravda, že niekomu môže pleť dosť vysušovať, ale mne stačil hydratačný krém a bolo po probléme. Značku Bourjois mám veľmi rada, ale bola som prekvapená, že behom asi dvoch mesiacov mi na fľaštičke nezostal takmer žiaden popis. Zostalo tam len to, čo vidíte. Pôvodne tam ešte boli biele písmenká, ktoré opisovali ako by mal vydržať 16 hodín, obsahuje SPF 15, a ďalšie rečičky. To, že sa písmenká takto ošúpali sa mi moc nepáči, a dávam za to mínus. Ale z tohto make upu som bola aj tak nadšená. Sedel mi odtieň, nebol maskoidný, na pleti bol príjemný, a vydržal dosť dlho. Tento make up si rozhodne ešte kúpim, a kúpu plánujem v blízkej budúcnosti, takže určite odporúčam.
Adidas Acton 3 Control
Tento sprej si kupujem už slušných pár rokov dookola. Vyslovene ako antiperspirant ho nepoužívam, to som používala jeho tuhú verziu, pretože tuhé antiperspiranty mám najradšej (mimochodom neviete, prečo sa už nikde nedajú zohnať?). Tento som používala ako také osvieženie počas dňa. Najčastejšie v lete, ale aj mimo leta ho používam dosť často. Ako som povedala už na začiatku, kupujem si ho už niekoľko rokov opakovane, takže ho odporúčam. Páči sa mi jeho vôňa, aj keď ju cítim len chvíľku po nastriekaní, ale to mi vyhovuje asi tiež, pretože sa potom netlčie s parfémom.
Bioderma Sensibio H2O
Už som vám nedávno písala príspevok o tom, že sa dalo kúpiť veľké litrové balenie tejto vody. Takže ja som neváhala, a kúpila, pretože ako vidíte, už mi voda došla. Neviem či ešte treba niečo dodať, hovorila som o nej TU. Zhrniem to len tým, že odporúčam, a kupujem si ju tiež opakovane už niekoľko rokov.
Alverde Clear Fluid
O tomto zázraku, ktorý som objavila minulý rok som vám tiež už písala TU. Moja spokojnosť pretrváva, a kúpila som si ho znova. Stále nemôžem uveriť, ako krémik za menej ako 5€ môže byť takýto skvelý. Mala som naozaj drahšie veci, ale toto predčilo všetko čo som vyskúšala. Nechcem tu mať zas nejaké extrémne chválospevy, ale proste v období kedy sa moja pleť zbláznila ma zachránil keď všetko zlyhalo, a používam ho odvtedy pravidelne. Takže jednoznačne odporúčam.
Sephora Cotton Flower Nourishing Body Butter
Na telo mám radšej krémy ako telové mlieka. Sú mi príjemnejšie, a moje telo po telovom mlieku veľmi nemá pocit, že som ho niečím natrela. Takže krémiky. Toto telové maslo som si kúpila počas letnej dovolenky v Prahe. Keď sme tam boli, tak ja som si doma krém na telo zabudla, a asi druhý deň, keď sa to na nohách, rukách a vlastne celom tele začalo ukazovať, tak sme s priateľom išli na pochôdzku po nákupných centrách, že popri tom niečo pozriem. Na Slovensku Sephoru nemáme, a keď sme sa tam už motali, lebo som chcela jeden rúž (ten som nakoniec nekúpila), tak som sa zastavila pri stojane so všetkým možným Sephoráckym. Prilákali ma tam tie farby. Mnoho vôní, každá s inou farbou. A vtedy ma trklo, že ja som predsa chcela telový krém. Vyberala som podľa vône. Najviac sa mi páčila táto čistá nevtieravá vôňa, tak som ju vzala. Vôňa sa veľmi páčila aj priateľovi, tak som mala o "natierača" postarané ;) Ako neviem, nič špeciálne som od tohto telového masla nečakala, a ani som to nedostala. Proste som chcela aby bola pokožka hydratovaná, a to bola, takže som bola spokojná. Jediné čo by som však upravila, je názov, pretože konzistenciou mi to ako maslo neprišlo, alebo aspoň ja si predstavujem pod pojmom maslo niečo iné, tak by som to nazvala ako klasický krém. Cenu vám bohužiaľ nepoviem, lebo si ju absolútne nepamätám. Verdikt však je, že odporúčam, a ak budem mať niekedy cestu do Sephory, kľudne si ho kúpim znova.
Takže moja keď to zhrniem, tak si myslím, že som celkom spokojná, pretože nejaký prešľap bol len jeden, a zvyšok boli produkty, ktoré si buď plánujem kúpiť znova, alebo ich už mám kúpené, alebo ak na ne natrafím, tak si ich tiež rada kúpim.
 
Tak čo si myslíte o týchto výrobkoch vy? Máte s nimi skúsenosť? Zaujímala by vás na niečo podrobnejšia recenzia?
 



4 komentáre:

  1. make up mám aj ja a som spokojná. s ostatnými výrobkami nemám skúsenosť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja stale čítam pozitívne recenzie na make-upy bourjois, uz budem musiet konecne nejaky vyskusat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj :) Podľa mňa nebudeš ľutovať. Mne najviac sedia make upy práve od Bourjois.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)