21 apríla 2013

Získala si ma zelená :)

Ahojte,
krásnu nedeľu vám prajem :) Vonku svieti krásne slniečko, a dočkali sme sa aj teplejšieho počasia. Veď už bolo na čase. Takže ja som na začiatku týždňa zahájila na oslavu jarného počasia a pučiacich stromov zelený týždeň. Mali sme tu dvakrát starostlivosť o vlasy, raz starostlivosť o pleť, lakovanie nechtov, a teraz tu budeme mať líčenie.
Včera som sa len tak na rýchlo nalíčila, a napadlo ma, že by som sa o to s vami mohla podeliť. Nesiahla som po farbách, ktoré používam bežne, a o zelenej v líčidlách si myslím asi toľko o o zelenej v lakoch na nechty :D Páči sa mi to, ale nejak sa s tým neviem zžiť :) No ale dnes som teda išla do tej zelenej aj na oči :) Na líčenie som použila H&M paletku. z nej som vyberala odtiene zelenej. No ale aj tak už tej zelenej na mňa bolo dosť, tak som to vo vnútornom kútiku zmiernila jemlulinkou fialovou, ktorú veľmi nevidno, ale poslúžila tak ako mala. Potom som už len použila gélovú linku od Catrice a riasenku od Maybelline Great Lash.

A viete čo? Normálne že sa mi to páčilo. Asi sa takto budem líčiť častejšie. Ale prekvapilo ma, že som sa v takomto líčení cítila celkom dobre, a nemyslela som na to, že "bože, mám na očiach zelenú, vyzerám jak žaba". Určite dám zelenej šancu aj v budúcnosti :) Samozrejme fotky sú nič moc, lebo farebne to bolo asi o 150% intenzívnejšie, ale snáď vám to ako inšpirácia poslúži :)
Tak ako sa vám líčenie páči? A ako sa vám páčil zelený týždeň? Prijali by ste niečo podobné v budúcnosti?

4 komentáre:

  1. Na fotkách tá zelená ide dosť do siva a je to také jemné, takže sa mi to páči :) Ale keď píšeš, že naživo boli farby intenzívnejšie, tak sa priznám, že neviem neviem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toto líčenie som mala až na večer, a fotky boli pri západe slnka hneď po dolíčení :D Tie farby boli výraznejšie, ale tým, že mám zelené oči mi to skôr vyzdvihlo ich farbu, a tá zelená vlastne len preblikovala pri žmurkaní, keďže som ju ďalej za záhyb oka nedávala. Ale na bežný deň by som možno volila maximálne v takej intenzite ako to vyzerá na fotkách, čiže také tri štvrtiny výraznosti ubrať :D

      Odstrániť
  2. škoda, že fotáky tak žerú farby človek potom prichádza o ten pôžitok a ten kto to vytvára zasa o možnosť podeliť sa tým, čo skutočne stvoril, ale celkom sa mi toto líčenie v nezvyčajnej zelenej tiež páči, škoda, že moc nevidno tú fialovú...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne tak. Robila som fúru fotiek, natáčala som sa na tie posledné slnečné lúče ako to len šlo, ale farby sú aj tak úplne vyblednuté... A fialová ako keby tam ani nebola. Ale som rada, že výsledok sa páči, aj keď nie je vidieť v plnej intenzite :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)