21 marca 2013

Catrice vs. Rimmel

Ahojte, včera som vám sľubovala článok o porovnaní rúžov. Jeden z porovnaných ste už na mojom blogu mohli vidieť, a to hneď v prvom článku TU.
Napadlo ma, že takéto porovnanie by sa niekomu mohlo hodiť, pretože napríklad mne osobne pri nákupe by rozhodne pomohlo :)
Porovnávala som dva rúže, jeden Catrice a druhý Rimmel. Odtieňovo spadajú do nude kategórie, a myslím, že aj cena bude podobná (konkrétne sumy si nepamätám).
Takže, len podotknem, že názor na rúž od Catrice som od už spomenutého príspevku nezmenila, a používam ho veľmi často.
V skratke vám teda predstavím aj Rimmel, aj keď už je vám asi tiež dobre známy. Má pre mňa dosť výraznú vôňu, ktorá mi nie je veľmi príjemná, ale po nanesení na pery ju už až tak nevnímam. Nie je až taký krémový ako je ten od Catrice, tento mi príde taký suchší a viac zvýrazňuje vrásky v perách. Obal má tiež jednoduchý plastový čierny, čo nie je zlé, je celkom pekný, ale ten plast na mňa pôsobí dosť labilne. Viac sa mi aj tak asi páči Catrice obal. Výdrž je ale lepšia ako u Catrice, a to celkom výrazne. A klasika, čo na perách vydrží, to ich aj vysuší. Takže platí to aj tu. Pri Catrice nepotrebujem ani balzam, ale pri Rimmeláckom po dlhšom nosení sú moje pery vysušené dosť, takže balzam je nutnosť.
No presuňme sa k odtieňu. Catrice je svetlejší, čo je vidieť aj na fotkách  ale je však možno trošku oranžovejší (na všetkých fotkách je vľavo Catrice a vpravo Rimmel). Rimmel mi príde studenší, s ružovkastým podtónom, ale aj tmavší. Oba odtiene sú pekné, a ja ich využívam oba, možno častejšie Catrice, ale to bude asi tým, že mi je pohodlnejší na nanášanie, a je mi na perách príjemnejší.
Možno vy máte iné pocity, ale ja mám radšej Catrice, neviem prečo, ale pre mňa je medzi rúžmi na vysokej priečke. Mala som na skúšku aj výrazne drahšie rúže, a nenašla som niečo čo by mi vyhovovalo tak ako tento. Asi by som mala byť spokojná, keď mi najviac sedí rúž za smiešnych pár eur, nie? :) Každopádne odporúčam oba :)
Fotky sú robené pri rovnakom svetle, a priamo na slniečku, ktoré včera svietilo, ale foťák mierne skreslil farbu, Catrice nie je až taký oranžový a Rimmel je troštičku tmavší.


Ktorý z týchto rúžov sa vám viac pozdáva? Alebo ktorý máte doma? A páči sa vám takýto typ príspevkov?

4 komentáre:

  1. Prečo si neodfotíš celú tvár, nepredstavíš sa, nenapíšeš nič o sebe? Takéto anonymné blogy ma odpudzujú, a pritom tento vyzeral sľubne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, myslím, že k tomuto príspevku aj tak nie je nutná fotografia tváre.
      A je plno blogeriek, ktoré tiež neprezentujú svoju tvár. Mne to momentálne takto vyhovuje, aj keď svoje fotografie som plánovala v blízkej budúcnosti pridať, takže neviem čo viac ti k tejto veci mám povedať, jedine to, že ak ma hneď nezatratíš, tak časom možno zmeníš názor.
      V každom prípade ďakujem za postreh, pretože ma nenapadlo, že by niekomu chýbala na blogu moja tvár :)

      Odstrániť
  2. osobne by som si asi vybrala Catrice, ale to asi preto, že keď som skúšala Rimmel zdal sa mi suchší

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne moja reč. Aj keď viem, že mnohé baby uprednostňujú Rimmel, ale mne pri ňom dosť vadí aj tá vôňa, ktorá mi je fakt že nepríjemná.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)