23 apríla 2013

Chocolate hearts

Ahojte, dúfam, že ste si užili aj dnešný slnečný deň.
Dnes mám pre vás ukážku jednoduchého nail artu v podobe srdiečok. Nedávno som si kúpila nový ružový lak, a chcela som ho vyskúšať. Tým lakom je Sally Hansen Xtreme Wear v odtieni First Blush. Pôvodne som chcela ešte svetlejšiu a studenšiu ružovú, ale nič čo by ma viac oslovilo som nenašla, takže v košíku skončil tento. A neľutujem. Lakoval sa celkom dobre, ale nie je veľmi krycí. Pre úplné krytie by boli potrebné asi 3 vrstvy. Ja som dávala dve, ale dosť hrubé, a stále trošku presvitá línia nechtu. Mne to však nevadí. Sám schol dosť dlho, ale topcoat od Essence Better Than Gel Nails mu pomohol.
Ešte stále som si nekúpila čierny lak... Ale priznám sa, že teraz som dlhšie ani nebola nikde, kde by som sa mohla nejak viac poobzerať. Aj tento Sally Hansen First Blush som si kúpila len tak narýchlo, že vedela som z predošlých obzeračiek, že ho chcem, tak som ho šupla do košíka a bolo vybavené. Teraz ma napadlo, že som sa nepozerala aký má Sally Hansen čierny lak. Máte skúsenosť? No ale prejdem k podstate. K takejto ružovej som ani čiernu nechcela, lebo neviem, nejak ma kombinácia svetlej ružovej a čiernej momentálne nebaví, dokonca to na mňa pôsobí až gýčovito. Čo ale mám rada, je čokoládovo hnedá s ružovou. To neodmietnem :) Tak som vzala môj lak od Oriflame v odtieni Dark Brown, a srdiečka som urobila s ním. Síce v konečnom dôsledku pri pohľade z diaľky oko neskúmajúceho by povedalo, že je to predsa čierna, ale proste nie je :)
Srdiečka som dala na prsteníček 3 pod seba, a na palec som som dala do horného rohu jedno tiež. S výsledkom som spokojná. Je to naozaj jednoduché, možno detské, ale mne sa to páči :D
Tak ako sa to páči vám?

5 komentárov:

  1. Jéé to je překrásné :) kdybych si zrovna neudělala nové nehtíčky, tak bych si hned udělala tyhle srdíčkové :))) alespoň vím co na příště :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aspoň máš inšpiráciu pre budúce lakovanie :)

      Odstrániť
  2. mne sa to strasne paci, tmavohnedu by som isto netipovala, krasne, krasne a este raz krasne!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)