18 apríla 2013

Minty Lilac

Ahojte,
držím sa zeleného týždňa, a teraz od starostlivosti o vlasy prejdime k nechtom :)
 
V pondelok som si lakovala nechty, a vtedy som síce netušila, že mi do môjho konceptu zeleného týždňa zapadnú, ale vybrala som si teraz už dlhšiu dobu populárnu mentolovú farbu. Lak od Elfu v odtieni Mint Cream mám už vyše roka, a farba sa mi páči, ale nemôžem si pomôcť, samotnú ju na nechtoch neznesiem. Ale zato v kombinácii so zlatými glitrami ju milujem. Teraz som však chcela niečo iné, a aj keď mi najprv padla do rúk ružová, nakoniec som skončila s touto fialkou od Essence v odtieni A Lovely Secret zo starej kolekcie lakov.
 
Z nechtov som rozpačitá, lebo zelenú farbu celkovo nevyhľadávam (irónia, že môj prvý koncept je zelený týždeň, však? :D). Popravde, neviem sa rozhodnúť, či sa mi páčia alebo nie. Chvíľu áno, potom nie. Aj keď okolie mi ich chváli, že je to jednoduché a pekné, no urobte si názor vy. Do fialového prsteníčka som pridala aj obdĺžnikové zelené kamienky a fialové štvorčeky na oživenie. Dnes nechty odlakujem, a asi dlhšiu dobu zas tento inak pekný lak do rúk nevezmem. Najskôr asi v lete keď budem trošku opálenejšia, pretože mám pocit, že teraz mi robí také divné ruky, a vôbec sa mi to nepáči, a ani ten lak tak dobre neukáže.

Takže aký je váš názor na výsledok? Akú farbu by ste k takejto zelenej zvolili vy?

6 komentárov:

  1. velmi pekne- akurat by som sa bala, ze sa mi to bude zatrhavat :)

    Inak ak hladas nejaku peknu a lacnu ceruzku na oci tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/f-kozmetika-neodchadzaj.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, čo nezadrhávalo sa to vôbec :) Ani do siloniek, prelakovala som to topcoatom a bolo bez problému :)

      Odstrániť
  2. Ta farba je úplne úžasné:) pozyvam ku mne na giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výsledok je zaujímavý, z nedávneho lakovania viem, že sa k nej hodí aj broskyňová:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak takáto kombinácia môže byť tiež zaujímavá. A originálna určite tiež :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)