27 apríla 2013

Horúčka sobotňajšej noci

Ahojte, prajem vám krásnu sobotu, a povedala som si, že po príspevkoch o nechtoch si treba oddýchnuť, a čo tak v podobe nejakého líčenia? Takže som pripravila líčenie, ktoré na deň nositeľné asi nebude, ale zato je vhodné na večernú oslavu, party, diskotéku, alebo proste len tak keď chcete na seba upútať pozornosť :) Možno sa vám na dnešný večer bude hodiť ;)
Najprv som si na celé viečko naniesla bázu od Essence. Z paletky tieňov z H&M som začala od vonkajšieho kútika nanášať čiernu. Tú som sa snažila nepreťahovať veľmi za záhyb oka. Čierny tieň z tejto paletky nie je tým najpigmentovanejším, ale mne to neprekáža, pretože na sýtu čiernu mám  iného pomocníka, na ktorého príde rad aj dnes. Potom som si vybrala z paletky tieň, pri ktorom sa nikdy neviem rozhodnúť akej je farby. Raz mi pripadá, že je to predsa modrá, inokedy v ňom vidím veľmi silný nádych fialovej. A samozrejme, keď už ja som na pochybách, že čo je to za farbu, tak foťák si chvalabohu aspoň vybral jednu z mnou zmienených, a na fotkách to teda vyzerá na fialovú. No ale k veci. Tento tieň som sa snažila prepojiť s čiernou, ale do vnútorného kútika som ho nedávala. Teraz, keď som si už hlavné pole čiernej predznačila, tak tomu dodám hĺbku pomocou Eseence I ♥ Glam púdrovej linky/tieňa a prepojím to s pôvodným čiernym tieňom. Vnútorný kútik som rozjasnila bielym tieňom.
Na spodnom viečku som sa snažila ponechať rovnaký postup farieb ako na hornom, akurát, že tam som z tej modro-fialovej dala iba trošku, pretože potom moje oči pôsobili divne. Pod obočie a na zjemnenie prechodov čiernej som použila telový tieň od Essence Blockbuster.
Najväčším pútačom tohto líčenia (aspoň naživo) bola glitrová linka od H&M Silver Glitter, ktorú som naniesla pozdĺž horných rias a urobila som na konci aj jemný zobáčik. Ukončila som to tým, že na spodnú vnútornú linku som jemne naniesla bielu ceruzku od Alverde. Aby som však nezabudla, samozrejme, som použila aj riasenku. Ja som si vybrala od Maybelline Illegal Length.
Líčenie je dosť výrazné, a dosť v ňom bila do očí práve tá trblietavá linka, ktorá na fotkách nie je tak viditeľná a vyzerá možno kostrbato, ale to bude asi tým, že tá linka je čisto glitrová, a čiže tie glitre odrážajú svetlo do všetkých strán, len foťák túto vec odignoroval a zachytil ju po svojom :D

Tak ako sa vám páči toto líčenie? Nalíčili by ste sa takto?

2 komentáre:

  1. ta linka tam vytvara velmi pekny efekt, mozno by som to skusila, ale neviem ako by som v nom citila, ale to je tym modro-fialovym odtienom:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja takýmto farbám na očiach moc neholdujem, ale vždy keď a s nimi nalíčim, dostanem kompliment, že to vyzerá pekne, tak sa snažím byť odvážnejšia :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)