17 apríla 2013

Lush Jungle

Ahojte,
ako som včera hovorila, pokračujeme v našom zelenom týždni :) Dnes dokonca zostávame aj pri téme zo včerajška, a to sú produkty na vlasy. A aby sme boli komplet, tak aj tie v tuhej forme ;)
Tuhý kondicionér Jungle mi najprv imponoval svojim názvom, a podľa Lush si má poradiť s džungľou vlasov všetkých typov :) No nekúp to :D Ale nie, teraz vážne. Keď som vyskúšala tuhý šampón a bola som spokojná, tak som si myslela, že ani tuhý kondicionér nemôže byť zlý. A tak som ho vzala.

Priznám sa, pri prvom umývaní som z neho bola v rozpakoch, pretože som nevedela ako ho do vlasov dať. Prechádzala som s ním po vlasoch, a stále som nič na nich necítila. Tak som to vzdala, a vlasy spláchla, ak by sa na nich náhodou niečo uchytilo. Celá kúpeľňa voňala. A to neskutočne silno. Najprv mi to voňalo ako pokosená tráva :D ale šmrncnutá s nejakým ovocím. Z vône som až tak nadšená nebola. Ale čo nasledovalo potom. Ako mi vlasy schli, ja som vôňu stále cítila, a stále viac a viac sa mi páčila. Prišla mi taká svieža. A vlasy som už mala suché, a vôňa stále. Keď som sadla k priateľovi do auta, ten hneď, že ako krásne mi voňajú vlasy. Takže Jungle vám prevonia vlasy a vôňa sa na nich aj v pohode udrží. Ako zas nečakajte zázrak, ale minimálne jeden deň ju na vlasoch ešte cítim. A už nie raz som na tú vôňu dostala kompliment.
Ale poďme k účinkom a nanášaniu. Tak ako prvýkrát, keď som používala tento kondicionér, tak som netušila, ako ho naniesť. Popravde, buď to neviem dodnes, alebo sa to tak ako som to robila od začiatku robiť má, ale vlasy si rozhodne nesťažujú. Musím uznať, že na to, čo na prvý pohľad vyzeralo ako bezcieľne prechádzanie po vlasoch sa ukázalo ako účinné. V sprche naozaj necítite, že na tých vlasoch niečo je. Ale ako aj Lush hovorí, tak ono sa to ukáže až potom. Vlasy idú ľahšie rozčesať, a sú lesklejšie a menej rozlietané. Konzistenciou je dosť tuhý, asi aj preto ešte stále drží vzorka, ktorá je navrchu. Tento kondicionér používam tak ako aj šampóny na striedačku s inými, a vydrží dlho. Odfotila som vám ho aby ste ho videli aj zo strany, a ak chcete vedieť aký bol keď bol nový, tak si ich jednoducho predstavte vedľa seba dva, pretože bol raz taký. Mám ho už približne 8-9 mesiacov, a stále mám polovicu, takže vám vydrží dosť dlho.
Aj keď je aplikovanie netypické, tak ja Jungle zbožňujem, a tá vôňa ..... :)
 
Skúšali ste niekedy Jungle? Alebo viete o nejakom podobnom prípravku na vlasy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)