31 januára 2013

L´Oreal Volume Million Lashes Excess

Ahojte, dnes bol u nás celkom pekný deň, aj slniečko vykuklo po dlhej dobe, lenže ja som to zas prepásla pre povinnosti :/
Dúfam, že ak aj u vás bolo tak pekne, tak ste to využili naplno.
Moje skúškové konečne skončilo :) Zimný semester je za mnou a teraz si užijem 3 týždne voľna od školy :)
V decembri som vám v mojej koláži ukázala aj riasenku od L´Oreal. Je to dobre známa Volume Million Lashes, ale táto novinka "excess" je v červeno-zlatom obale, ktorý sa mi veľmi páči.

Riasenka má vytvoriť 3x väčší objem, a má kombinovať jedinečnú gelovú textúru s profesionálnou kefkou a pigmentovanou farbou. Celkom sa mi páči hrdlo, ktoré má zabraňovať tomu, aby na kefke zostávalo priveľa farby. Keďže kefka je v poslednej štvrtine robená do špicu, čo je super, lebo sa viete dostať k riasam aj v kútiku oka, tak na tomto špici zostáva farby viac. Kefka je silikónová a veeeľká :) Ale pracuje sa mi s ňou veľmi dobre. Textúra sa mi moc gelová nezdá, ale je predsa trošku iná ako v iných riasenkách. Objem je 9 ml. a cena je okolo 12 €, čo je na L´Oreal riasenky super cena.

Ja osobne nemám rada tony riasenky, tak si ju dávam v jemnejšej vrstve, aby mi zvýraznila moje riasy, ktoré sú bez farby. Pekne riasy oddelí a nezlepuje ich. Trošičku sa jej darí ich aj vytočiť, ale to je fakt minimum. Farba je naozaj čierna a nedráždi oči. Počas dňa neopadáva a pekne drží tam kde má. Bežné vlhko jej nevadí, aj prechádzku počas sneženia prežila viac-menej bej ujmy, ale ak mi oči začali slziť, tak sa začala rozmazávať. Ale tak vodeodolná ani nemá byť, takže to len tak pomimo :) Ja som s ňou veľmi spokojná, a keď tak rozmýšľam, tak jej asi ani nemám čo vytknúť.
Aká riasenka je vaša obľúbená? Vyhovujú vám riasenky od L´Oreal?

2 komentáre:

  1. ja som bola spokojna s tou prvou s tejto rady ciernou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež, a popravde v tých všetkých z tejto série Volume Million takmer nevidím rozdiel :) ale na mojej spokojnosti to nič nemení :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)