08 januára 2013

Alverde Clear Fluid

Ahojte,
rozhodla som sa, že vám ukážem krém, ktorý teraz používam takmer nonstop. Kúpila som si ho vlastne len tak :) Prechádzala som sa po DM, a odtiaľ sa podľa mňa nedá odísť s prázdnymi rukami :) Zo mňa musí mať spoločnosť DM fakt radosť aký som super zákazník :D No ale musím uznať, že si vlastne ani nespomínam, že by som nejakú kúpu vyslovene ľutovala (o peňaženke sa radšej vyjadrovať nebudem). Aj keď to je asi tým, že poväčšine viem čo chcem kúpiť, alebo keď aj neviem, tak viem (rozumej: mám z blogov naštudované) čo je dobré, a aké to má recenzie :) Niekedy sa však stane aj taká vec, že len tak blúdim medzi regálmi a pozerám po produktoch. Teraz som sa zastavila pri prírodnej kozmetike Alverde. Už som od nich mala pár šampónov, kondicionérov, telové maslo, ale teraz som sa zamerala na pleťovú kozmetiku, pretože som chcela vyskúšať aj tú. Nevedela som čo, a tak som čítala tie katastrofálne popisky, na ktorých sa zo zošúchaných písmeniek nie vždy dá niečo vyčítať. Zaujala ma rada na problematickú pleť. Ako niežeby som mala pleť ako puberťáčka, ale bolo to v období kedy som mala rozhodenú hladinu hormónov, a tak sa to na pleti prejavilo dosť nepekne. A ako som tak pozerala po tej rade, tak som si hovorila, že píling mám, čistiacu vodu nechcem, a zastavila som sa pri tomto fluide. Bol mi sympatický obal, a tak som ho šupla do košíka. Cenu vám už presnú nepoviem, ale bolo to max 4-5€. Aj som si hovorila, že načo mi bude, doma mám krémov dosť, a pri tej cene som si pomyslela, že veľa od toho čakať nemôžem, tak v prípade najhoršieho to použijem na dekolt alebo tak nejak.
 
Ale povedzeme si najprv niečo o produkte, lebo už aj tak sa tu rozkecávam. Fluid je v pumpičkovom balení, ktoré má 30ml. Takéto balenie mám rada, pretože do krému nemusím pchať prsty, a mám pocit, že je to hygienickejšie. Výrobok obsahuje prírodné liečivé bahno, výťažok z ploštičníka strapcovitého, Bio zinkový komplex a ďalšie pomocné látky. Neobsahuje však žiadne syntetické vonné, farbiace a konzervačné látky. Dávkovacia pumpička je dobrá, pekne viete regulovať množstvo prípravku. Čo mňa osobne prekvapilo, bola farba produktu. Ako jasné, viem, že je tam písané bahno, ale hnedý produkt som nečakala. Myslela som, že či to nie je nejaký tónovaný krém, a hneď som čítala popisku ešte raz, a dúfala, že v DM zas nenastala chyba a nedali chybné alebo povymieňané popisky, lebo aj to sa mi už viackrát stalo. Keď som produkt rozotrela, tak som už bola kľudná. Farbu to po rozotretí nemalo žiadnu a správalo sa to ako klasický krém. Konzistencia ma prekvapila, pretože čakala som niečo gélovitejšie, a ono to má konzistenciu ľahkú, ale zároveň "olejnatú". Na pleti mi fluid je príjemný. Neštípe, ukľudňuje a lesk sa vytratí asi cca 10 minút po nanesení produktu, čiže kým sa vstrebe. Pekne a dosť výrazne však vonia, čo by niekomu mohlo prekážať. Ale po nanesení na tvár vôňu už necítim. Bála som sa vysúšania, ako to výrobky na problematickú pleť robia, ale nič také sa nekoná. :)

Už ste asi čakali, že toto bude kladná recenzia, a nesklamem. Odkedy tento krém mám, tak moje krémy čo som mala doma (v ďaleko vyššej hodnote) nepoužívam. Pleť sa mi asi po 3 dňoch začala zlepšovať, a ja som sa nestačila čudovať. Proste to pre mňa bol zázrak. Myslela som si, že to je niečím iným, a tak som znova asi na týždeň začala používať svoje staré krémy, ale ihneď som to na pleti spozorovala.
V zimnom období sa zvyknem zo zimy jemne vyhádzať na dekolte, a keď si dekolt natriem týmto krémom, tak je to neporovnateľné.
Prekvapuje ma, že vydrží dosť dlho, pretože už ho používam 3 mesiace, a stále ho tam je dosť. Neviem, či je tá nádobka bezodná alebo čo :)

Takže teraz netuším čo s mojou zásobou iných krémov :D ale vôbec mi to nevadí, pretože tento je pre mňa momentálne nr.1. Odporúčam ho žienkam, ktoré majú zmiešanú pleť ako ja, a nemusíte sa ho báť ani tie, čo máte pleť citlivú, lebo tá moja je reaguje snáď so všetkým. A s tou cenou to za vyskúšanie stojí :)

Teraz rozmýšľam aj nad tým SOS krémom z tejto rady v prípade nečakanej potvory na ksichtíku :) Ale ešte mám pol balenia Bioderma Sébium AI, tak musím počkať :)

Ak ste túto moju ódu dočítali až sem, tak sa somnou podeľte o vaše skúsenosti s Alverde. A napíšte mi aký produkt by ste odporúčali? Alebo akému je lepšie sa vyhnúť?

14 komentárov:

  1. Od Alverde mám úprimne len jeden štetec na očné linky...
    No tento krém ma veľmi zaujal...poslednú dobu mám pleť zmiešanú a v zlom stave:) takže díky za Tip a keď budem v DMku tak sa po ňom poobhliadnem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ti ho odporúčam :) Ja som maximálne spokojná, tak dúfam, že budeš aj ty :)

      Odstrániť
  2. čožeee?:) ja mám z tejto rady peelingovú masku a je fajná tiež :) tuším si kúpim tento krém,hľadám práve nejaký dobrý. a je dobrý aj pod mejkap?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné je v pohodičke aj pod make up :) samozrejme treba chvíľku počkať kým sa vstrebe, lebo keď som nepočkala, tak som sa trošku leskla :) ale púder to spravil. za tú cenu rozhodne vyskúšaj :)

      Odstrániť
    2. nemáš za čo, dúfam, že aj ty budeš z neho tak "paf" ako ja :)

      Odstrániť
  3. ja si moc ani nepamatam, ze by som od alverde nieco mala..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich kozmetiku tiež dlho prehliadala, a nemala som očakávania ani od tohto krému, ale milo ma prekvapil.

      Odstrániť
  4. mne sa v poslednej dobe masti plet hlavne celo a nos lica su take v pohode by som povedala. Mám tonikum z tejto rady a je fajn ale trvar mam stale mastnu, pomohlo by tento vyrobok alebo poznate nieco lepsie na mastnu plet od alverde?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že nič iné od Alverde na mastnú pleť som neskúšala, takže neviem presne povedať. Tento fluid je ale super. Ja mám tiež zmiešanú pleť, a na lícach sa mi nemastí, ale fluid nanášam na celú tvár. Pleť mi vôbec nevysušuje, práveže je veľmi príjemné. Za mňa ho odporúčam na 100%, pretože nič lepšie som naozaj zatiaľ nenašla. Cenovo to je viac než priaznivé, takže naozaj sa to oplatí aspoň vyskúšať :)
      Dúfam, že ak vyskúšate, tak dáte vedieť ako to dopadlo, budem veľmi rada :)

      Odstrániť
    2. skusim určite lebo večer sa odlicim dam to tonikum a rano krem tiez od alverde ale na citlivu plet a ten mi asi nesadol a ten mi masti tvar. priznam sa fluid z tejto rady som si nevsimla. mozem ho teda pouzivat namiesto kremu? inak dakujem za tip :-)

      Odstrániť
    3. Jasné, úplne tak isto ako krém :) Fluid sa to nazýva len preto, pretože to má redšiu konzistenciu ako bežné krémy ;) Zo začiatku sa môže zdať, že je pleť mastnejšia(resp. taká istá), ale mne sa to po cca 5. dňoch používania ustálilo, takže nezľaknúť sa :)
      Potom som teda zvedavá na výsledky, takže čakám :)
      Dúfam, že spokojnosť bude minimálne taká ako u mňa :)

      Odstrániť
  5. Ja som si ho kúpila len teraz, pretože je na blogoch už fakt dosť slávny a máš pravdu v tom, že na akné je skvelý, vďaka nemu sa mi už nové vyrážky neobjavujú a akné je v super stave, avšak u mňa je skôr problém s jazvičkami a na tie žiaľ nefunguje, avšak pleť nevysušuje, rýchlo sa vstrebe a nesmrdí, takže som spokojná a za tú cenu sa to rozhodne vyplatí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nie som jediná, ktorej sedí. Je pravda, že s jazvičkami nič neurobí, ale to žiadny krém. Aj podľa mňa je výnimočný práve v tom, že to nie je vysúšajúci "drasťák", ale pleť je aj hydratovaná. Na jazvičky už asi len chemický píling alebo laser.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)