24 januára 2013

Vločkovanie :)

Ahojte :)

V rámci prestávky pri učení som si povedala, že by nebolo odveci si nechty aj nejak farebne nalakovať. Akože prelakované som ich mala, ale iba priesvitným Sally Hansen. Ale dlho som nič zaujímavé na nechtoch nepodnikla, tak som to chcela napraviť. Keďže je ešte zima, tak som si povedala, že zimný vzor odveci nebude, a na nechty mi zablúdili vločky :) Podklad pod ne som chcela nejakej jemnučkej béžovej farby, ale také som mala nedávno, a takú farbu akú som si vysnívala som nemala v mojom lakovom kufríku, tak mi nič iné neostávalo, ako namiešať si svoju vlastnú :D Neviem či aj vy to robíte, ale ja v poslednej dobe dosť často :D Ak by to niekoho zaujímalo, tak som miešala Maybelline Colorama a Essence Colour&Go: A Lovely Secret, ktorý mám ešte v starom obale. Potom som to ešte prelakovala lakom od AB Lines, ktorý má ružové odlesky. Keď už farba bola podľa mojich predstáv, tak som kreslila snehové vločky. Kreslila som ich lakom od Miss Sporty na francúzsku manikúru. Bavilo ma to pri prvých troch :D Potom som si povedala, že čo za blbosť som si to vymyslela, že sa musím učiť predsa. Ale tak keď už som začala, tak som dokončila. Výsledok som čakala horší, ale z diaľky je to aj pozerateľné :)
Na fotkách som sa snažila zachytiť aj odlesk,ktorý tam je, ale foťák ani počasie nespolupracujú, tak sa mi to veľmi nepodarilo. 

Čo na to hovoríte vy? :) Aj vy občas miešate laky? :)

4 komentáre:

  1. ake mas uzasne vlocky! Ja som sa snazila vlockove nechtiky si urobit pred Vianocami a bola z toho akurat machula..hrozne!
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja som sa pred Vianocami snažila tiež urobiť vločky, ale vtedy som chcela veľa malých vločiek na jednom nechte. Pochopila som, že ťadiaľ cesta nevedie :)

      Odstrániť
  2. krásne! ja by som na to nemala trpezlivosť, ale zas tiež si radšej ďakujem nechty ako by som sa učila :D
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a s tým učením je to asi všeobecne platné :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)