10 januára 2013

Catrice Revoltaire

Ahojte, recenziu na túto paletu očných tieňov som sa rozhodla urobiť, pretože som vo viacerých predajniach DM videla, že majú ešte dosť kúskov vo výpredaji. Inak by to už pre vás bolo pasé, ale keď sa dá zohnať, tak som si povedala, že sa podelím o moju skúsenosť.
Paletka bola v limitovanej edícií Revltaire. Dá sa kúpiť v dvoch odtieňoch. A to sú Toxic Combination (zelená) a Explosive combination (ružová). Ja vlastním druhý odtieň. V palete sú teda na pohľad 4 tiene, ale v skutočnosti sú to 3 tiene + linka. Máme tam výrazný tieň koralovo-ružovej farby, bledučko béžový a tmavo hnedý. Všetky tiene sú s trblietkami, ale najmenej trblietok má ružový tieň. Pigmentované sú celkom dobre, ale tmavohnedý tieň mohol byť pigmentovaný aj viac. Očná linka je super. Tú používam aj k iným líčeniam. Zmiešam ju s kvapkou vody a štetcom nanášam ako napríklad gelovú linku. Výdrž má skvelú, a dokonca ak si aj omylom trochu pošúcham oko, tak linka sa nerozmaže.
Priložený tam je samozrejme aj aplikátor, ktorý ja nepoužívam. Na jednom konci je tá penová hubka a na druhom konci je akože štetec na tú linku.
Tiene sú v peknom obale, a aj keď som si myslela, že bude hneď celý ošúchaný, tak to tak vôbec nie je. Takmer žiadny škrabanček. A to ich vláčim kade tade. Ak idem niekam len tak na víkend, alebo tak, tak si väčšinou beriem iba tieto tiene a bohato si s nimi vystačím.
Ešte musím podotknúť, že v balení je aj veľké zrkadielko, ktoré má v tomto prípade naozaj aj efekt. Je v celej vrchnej časti, a teda nie je problém sa pri ňom v prípade núdze nalíčiť. Cenu si už fakt nepamätám, a bohužiaľ som si ani nezapamätala tú teraz v DM. Myslím si však, že to bude okolo 4€.
Kvalita fotiek je mizerná, tak sa ospravedlňujem. Ak je aj vonku pekne, tak nemám čas na fotenie, a tak fotky sú viac menej pri umelom svetle, ktoré je nanič.
Aký je váš názor na tieto limitované edície? Máte z nich niečo?

6 komentárov:

  1. myslim, ze je nanic, ked si nieco, co je z limitky oblubis a uz to proste nepredavaju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš pravdu, a našťastie ma nič z nejakých limitiek neohúrilo natoľko, že by som to už považovala za nutnosť :) Aspoň ja si veľmi málo takýchto "farbičiek" dokážem obľúbiť :) jediné čo mi vie prirásť k srdcu sú basic veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné líčenie ah paletka :), aj mne to inač vadí, že robia tak často limitky, teda aspoň kedysi mali jednu úžasnú vôňu, ale už sa k nej človek nedostane :/

    Sis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a presne toto je nevýhoda limitky, že to aby si človek radšej nič neobľúbil

      Odstrániť
  4. to je aka nadherna limitka! wow ja som ju vobec nevidela. Ja mam inak limitky strasne rada, pretoze je to akoby daco navyse z bezneho sortimentu. Proste vzdy sa mas na co tesit :)
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto limitka bola ešte niekedy v máji mám pocit, ale nie som si istá :) A ináč ak mám povedať pravdu, tak ja často pozerám veci práve v limitkách, pretože tie mi prídu zaujímavejšie ako štandardný sortiment.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)