02 februára 2013

Gradient pink

Ahojte :)
Máme tu víkend, a keďže počasie sa stihlo pokaziť, tak ja som si chcela náladičku spestriť aspoň ružovou farbou, ktorú som hodila na nechty.
Ešte stále som mala náladu na niečo v jemnejších tónoch, tak som volila bielu a ružovú. Špongiovú metódu som použila naposledy niekedy v lete, a tak som si povedala, že vyskúšam znova :) Pôvodne som chcela vytvoriť niečo zložitejšie, a viac nejakého umenia na nechtíkoch, ale so špongiou mi to išlo rýchlo, a tak sa mi moc nechcelo. Ale v telke samé narážky na 14. február, tak som si na malíčky šupla srdiečko :D Aj keď nechty mi teraz vydržia možno 2 dni, lebo doma musím porobiť veľké upratovanie :)

Postup určite poznáte :) zoberiete si špongiu (ja používam obyčajnú kuchynskú na riad), na podložku, alebo priamo na špongiu si kvapnete hneď vedľa seba laky, ktoré chcete, a potom iba pritláčate na nechty až kým nebudete mať požadovaný efekt :) Nakoniec pretrite nadlakom a ten hrbolčeky zahladí :) No ale aby boli farby výrazné, tak ja som si nechty najskôr nalakovala aj samostatne bielym lakom. Tomuto lakovaniu nemusíte venovať veľkú pozornosť, ani to nemusí byť úplne rovnomerne, pretože ťupkaním špongiou sa všetky farebné nezrovnalosti prekryjú. Ja som použila biely lak od miss sporty, a ružový lak je od Maybelline Colorama, ešte v starých fľaštičkách. Tohto laku som už mala len úplné zbytky a bohužiaľ toto bolo asi jeho posledné lakovanie, pretože keď ho nechám stiecť, tak siaha ledva po miestečko kde je napísaný odtieň - Candy Bar, a z toho spodku ho už asi nevydolujem. Túto farbu som nosila často a rada, tak sa musím pozrieť, či je ešte v predaji, aj keď už v novom šate.
A teraz vám poviem kameň úrazu. Netuším prečo, ale ako topcoat som zvolila Essence Gel-look topcoat. Tento topcoat mi už dlhšie žerie nervy. Je to preto, lebo mi robí bublinky. Nech ho dám na akýkoľvek lak, dokonca aj na 1 deň suchý, tak proste urobí desiatky bubliniek :/ Neviem prečo ho ešte mám, a už duplom neviem, prečo som siahla práve po ňom. A pritom, keby som niekde nezapotrošila môj nový objav, na ktorý som sa namotala u evie na tomto blogu, tak by to vyzeralo ešte lepšie. Na fotkách moc bublinky nie je vidieť, ale v reále je to katastrofa... obzvlášť pri pohľade zblízka.
No dosť môjho kecania, tak mi povedzte, že či sa vám takéto nechtíky páčia, a či by ste ich nosili :)

3 komentáre:

  1. tak toto je krasne, urcite nieco podobne vyskusam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, odporúčam trpezlivosť hlavne pri odlakovávaní okolo nechtov, lebo mňa vytáčalo najviac to :)

      Odstrániť
  2. I think this is one of the most important info for me.
    And i am glad reading your article. But want to remark on some general things,
    The website style is wonderful, the articles is
    really nice : D. Good job, cheers
    Here is my blog ... upratovanie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)