01 januára 2013

2013

Tak, už sme vyspaté po silvestrovskej noci? :) Ja popravde veľmi nie. Ale to ovplyvnil fakt, že som nespala doma vo svojej posteli. Moje oslavy sa však niesli v kľudnom duchu. Nemala som náladu na žiadne bujaré vyčíňanie, a aj po pozvanie od kamarátov do disco clubu som rázne odmietla. Aj keď je pravda, že ešte včera okolo obeda som netušila, kde budem, ale bolo mi jedno, aj keby s drahým sedíme doma na gauči :) Včerajší večer ale dopadol nad moje očakávania, a ja som sa príjemne bavila. A hlavné bolo, že s fajn ľuďmi.

Pôvodne som sem chcela pridať moje líčenie, ale nejak som sa zabudla odfotiť, a fotky, ktoré by som urobila v skorých ranných hodinách, kedy ma to napadlo, by rozhodne neboli publikovateľné :) Ako nie že by to bolo niečo svetoborné, ale možno by to niekoho inšpirovalo, alebo aspoň pobavilo :) Nie som žiadna profesionálna vizážistka, len ma baví líčenie. To už som zašla ale dosť od témy, ale tak keďže v predošlom roku som nestihla zavesiť na blog nejaké moje pokusy s líčením, tak si dám predsavzatie, že v tomto roku to určite urobím :) Namiesto líčenia priložím koláž z vecí, o ktorých sa chystám písať :)


Na záver, by som každému chcela popriať všetko len to najlepšie do nového roka, aby bol bohatý na zážitky, na správnych ľudí, a aby sa nám ľahšie išlo za tým, za čím ísť chceme :)

Tak a pochváľte sa mi, ako ste oslavovali vy?

1 komentár:

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)