06 januára 2013

Blogger hnevá

Ahojte.
Už 3 dni sem chcem vložiť príspevok, a stále mi doňho nejde vložiť obrázok. Resp. on by možno aj šiel vložiť, ale keď kliknem na položku "vložiť obrázok" tak v tom okne mám tú bočnú ponukovú lištu, že či vložiť z PC, z blogu atď, a potom mám hore vedľa toho text, že akého formátu môžem vložiť obrázky. Ale ponuka na prehľadávanie v PC tam nie je. Proste tam chýba to tlačítko, že prehľadávať PC alebo tak nejak.
Prosím máte niekto tiež takýto problém? Už mi to žerie nervy, tak prosím o pomoc. Ozvite sa ktokoľvek, ďakujem.

3 komentáre:

  1. tak nahravaj obrazky napr. cez photobucket..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, zajtra skúsim, dnes sa na to nepozriem ani za milión, už som sa nanerváčila dosť :)

      Odstrániť
  2. tomu verim, niekedy to vie pekne nastvat..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)