18 januára 2013

Catrice Colour Show

Ahojte, som tu po dlhšej odmlke, ale bohužiaľ ma zožiera choroba. A ako keby to nestačilo, tak aj skúšky. S chorou hlavou toho veľa narozmýšľam, a tak som si povedala, že aspoň jeden článoček sem pridám aj napriek okolnostiam.

Už v decembri som vám avizovala, že pridám nejaké recenzie. Tak a dnes to je zas Catrice. Vo výpredaji, v ktorom som vám odporúčala kúpiť si paletku z limitovanej edície Revlotaire, som si ja osobne kúpila lesk na pery. Neviem čo ma to popadlo, lebo lesky nejak často nepoužívam, od mojich pubertálnych čias som presedlala skôr na rúže. Ale občas na oživenie, prečo nie. Väčšina leskov mi pery vysušovala, a tak aj to bol dôvod prečo sa im vyhýbať. Keďže rúže si vyberám hlavne bez trblietok, tak lesk som chcela trblietavý, aby som s ním mohla oživiť aj rúž. Tento lesk ma stál vo výpredaji asi 2 €, a bol mi sympatický odtieň, no tak nekúp to :) Mali tam krásne aj mnohé iné odtiene, ale sama som si priznala, že asi by som ich až tak nevyužila, keďže lesk nechcem používať každý deň. Môj odtieň je 010 Toast With Champagne. Na pohľad je to béžová farba s hromadou bielych, zlatých a bronzových minitrblietok. Prevažujú zlaté. Tú béžovú farbu však tvoria len tieto trblietočky v priesvitnom lesku. Mne to ale vyhovovalo, pretože to je presne to, čo som hľadala :)

Na perách nezanechá žiadnu farbu, len lesk a minitrblietky nenarobia efekt diskogule, ale len sem-tam sa blysnú vo svetle.

len lesk
Lesk častejšie ako by som ho nosila sám, dávam na rúž. Všimla som si, že nie na všetkých odtieňoch trblietky vyniknú. Na ružových takmer zanikajú. Na béžových sú zas viditeľné asi najviac. Na fotkách sa mi to celkom podarilo zachytiť, aj keď aj to je asi zázrak, pretože pri tomto svetle som si myslela, že neodfotím nič.

lesk + Dermacol Lip Seduction 01
lesk + Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural!
S leskom som celkom spokojná. Ako jasné, žiadne terno to nie je, ale aj ak si ho dám len sám, bez balzamu alebo rúžu, tak musím uznať, že nevysušuje, a je príjemný. Je trošku lepkavý, ale to mi až tak neprekáža, pretože dosť dlho na perách vydrží.
Ja som teda spokojná, a myslím, že pre tie, ktoré chcú fajn lesk, ktorý niečo vydrží, a za smiešne peniaze, tak nemajú o čom rozmýšľať. Navyše, z testerov som usúdila, že farebnejšie odtiene boli aj fakt slušne pigmentované.

Ešte minimálne týždneň budem mať od blogu pauzu, pretož na tie skúšky sa za mňa nikto nenaučí, a choroba dovtedy dúfam už prejde tiež, lebo toto je katastrofa :/

Aký odtieň leskov je váš najobľúbenejší? Nosíte lesky často?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)