07 januára 2013

Bourjois Eclat Mineral Powder

Ahojte, krásny začiatok týždňa vám prajem :)
Konečne sa mi podarilo pridať do článku fotky, musela som odinštalovať a nanovo nainštalovať prehliadače, a skúšala som, že v ktorom to pôjde, a či vôbec. Nakoniec sa mi vo Firefoxe podarilo priložiť tieto dve fotky, ale viac ani keby som sa poskladala. Problém teda naďalej pretrváva, a asi skúsim iný spôsob ako vkladanie priamo z PC, čo mi vyhovovalo najviac :/
Ale poďme k podstatnému :)
Pripravila som si recenziu na púder od Bourjois. Od tejto značky už nejaké produkty mám a som veľmi spokojná. Po tomto púdri som poškuľovala už dlhšie, a keď sa mi minul môj starý, tak som ochotne investovala do Bourjois. Priznám sa, prvým čím ma púder ma prekvapil, bola cena, ktorá bola vo Fann okolo 15€. Ale chápte, že dovtedy som mala púdre možno za 5 € :D . Keďže s make upmi od Bourjois som spokojná, tak som si povedala, že aj púder musí byť super :)
Púder by mal zmatniť, dodať pleti žiarivosť, neupchávať póry a pleť by mala dýchať. Je vhodný aj pre citlivú pleť.
S produktom som spokojná. Krásne vonia, na pleti je príjemný, zmatní mi pleť na 10-12 hodín, a skoro neodbúda :) Púder vôbec nepráši navôkol, čiže ani obal nemám celý zaprášený, ako pri iných púdroch. Ešte raz musím zdôrazniť tú vôňu, ktorá sa mi veľmi páči :) Ale od Bourjois mi vonia asi všetko :) Veľké plus má odo mňa za to, že mi pleť vôbec nevysušuje, a  je veľmi jemnučký, ak ho porovnám s inými, napríklad s Rimmel Stay Matte, tak je tam rozhodne cítiť rozdiel. Neviem to opísať, ale príde mi taký "vláčnejší" ako iné púdre, ktoré mi oproti nemu prídu také "suché" :D No dobre, radšej dosť filozofovania, aj tak to slovami asi nevyjadrím :D
 
Púder je v plastovom obale s praktickým zrkadielkom, pribalená bola aj labutienka, ale tú nepoužívam, ale nechala som ju tam, možno v nejakom stave núdze sa zíde :)
Vo Fannku ma ináč naštvali, že tak škaredo polepili ten obal... No katastrofa. Ja som perfekcionistka, a mám rada ak je obal pekný, a nie ako tu, že naspodku mi to špatí obrovský čiarový kód, ktorý nemôžem odlepiť, lebo potom by to vyzeralo ešte horšie, pretože ten hnusný kód má tak silné lepidlo, že berie so sebou aj etiketu púdru... No mám ja ale problémy :D Takže som sa nedočítala čo píše výrobca o produkte, ale viem, že má 14g a vyrobený bol vo Francúzsku :) Ja mám odtieň 02 vanillé. Keď som ho ale kupovala, tak tam boli iba dva odtiene, a to tento, a 04 medium. Takže ja ako bleduľa som mala jasno, že ktorý odtieň.

Myslím, že keď sa mi minie, určite si ho kúpim znova, aj keď pri tej rýchlosti ako sa míňa, tak to tak skoro asi nebude :)

A čo vy? Máte nejaký produkt od Bourjois? Ako ste spokojné?

2 komentáre:

  1. od bourjois pouziva mam odlakovac v kelimku a ja mam licenku, ktora je tak masovo oblubena, len som ju nestihla otvorit a najnovsie som si doniesla aj ruz:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. líčka sú perfektné :) a ja by som to nedokázala ich neotvoriť :) a milujem ich vôňu :) ja mám trblietavé, a obzerám sa aj po matných, ale vybrať si je ťažké keď ja by som ich chcela všetky :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)