25 decembra 2012

Nielen na Vianoce

Ak začnem prianím krásnych sviatkov, tak budem asi moc odveci, tak si ho nechám na neskôr. Už aj tak som oneskorená :)
Veď brušká sú už napapané a darčeky rozbalené :) Teraz už len leháro pri rozprávkach alebo inej vianočnej klasike, ktorej sa nevyhneme ani keby chceme, pretože srší na nás z každého programu. Ja som si popravde aj vydýchla, že už je to preč. Neviem prečo, ale trošku ma štvalo, že veľa ľudí sa len každý rok hrá na nejakú vianočnú pohodu. Každý sa oháňal slovkami ako: "Keď už sú tie Vianoce...", "Nehádajte sa, veď sú Vianoce...". No mňa toto vytáča, a na protest by som najradšej urobila presný opak, ako sa očakáva. (Snáď ma neukameňujete za tento príspevok :))
Mne len vadí to, že ako keby Vianoce boli niečo iné. Ako keby vtedy sa mal na povel každý správať vzorne a milo. A po sviatkoch zas do normálu (rozumej k horšiemu). Ja vždy hovorím (a vyslúžim si za to škaredé pohľady), že radšej sa nesprávajme lepšie len preto, že sú Vianoce. Správajme sa tak ako stále. Ak sa niekto zrazu správa nečakane milo len preto, že sú sviatky, tak to je falošná nádej, že taký zostane nastálo.
Viem, viem, aj krajšie prianie som sem mohla napísať, ale nejak som to zo seba potrebovala dostať von :) Tak, a teraz vám chcem popriať, aby ste si užili chvíle voľna, aby ste trávili čas s tými, ktorých máte radi. Menej statusov na Facebooku ako nasnežilo, a aké to je krásne, keď si ten sneh nejdeme užiť :)
A ešte jedna vec. Možno klišé, ale skúsme sa toho držať :) Skúsme byť takí ako na Vianoce po celý rok. Skúsme si viac odpúšťať, menej sa hnevať, a nájsť si čas na rodinu a priateľov. Takže ja vám prajem, aby aj keď všetci nabehneme po sviatkoch znova do každodenného stereotypu, sme boli láskavejší a milší. Ak sme milší my, tak dávame menej príležitostí na to, aby bol niekto nemilý na nás :)

Tak si teda užívajme, a môžte mi povedať, či aj vy máte občas taký pocit ako som vám práve opísala. Alebo sa mi môžte pochváliť, čo ste si objavili pod stromčekom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)