20 februára 2013

Prehľad Silver šampónov

Ahojte :) Ako som avizovala, tak som si pre vás pripravovala dlhší článok. Najprv som to chcela poňať ako recenziu na jednu novinku, ale potom som si povedala, že môžem to urobiť tak nejak hromadne, že tak to bude možno nápomocnejšie. Inak vopred upozorňujem, že toto bude asi dlhší post, tak ak sa vám nechce čítať, tak rovno článok zavrite, alebo ešte si pohľadom prebehnite aspoň obrázky :D Článok tiež asi nebude zaujímať každého, lebo téma silverov sa týka blondínok či už odfarbených, alebo prirodzených :)

Keďže mám blond vlasy, tak približne raz do týždňa použijem silver šampón. Stretla som sa s názorom, že na prirodzene blond vlasy to nemá žiaden efekt, ale ja neviem, buď som výnimka, alebo je to hlúposť :) Osobne si myslím, že je to hlúposť, pretože poznám viac neodfarbovaných blondies, a tie tiež silverom sťahujú teplé tóny. Ale jedno musím uznať. Na odfarbených vlasoch silver urobí viditeľnejšie rozdiely, ako na prirodzených. Toľko na úvod :)
Chcela by som niečo povedať k silverom, ktoré som vyskúšala, a potom aj k tým, ktoré mám momentálne doma :)

Najprv budem loviť v pamäti, a poviem, že môj prvý silver, ktorý som si kúpila (bolo to asi 4-5 rokov dozadu) bol od Swiss O Par, ktorý som kúpila v DM, a myslím, že vtedy iný ani veľmi dostupný v drogériách nebol. Bola som s ním celkom spokojná, lenže mi trochu vysušoval vlasy, čo je však u silverov normálka. Ale keď si to tak vezmem, tak neviem prečo som ho prestala kupovať, lebo z drogériových šampónov je to asi to najlepšie, čo môžete dostať.

zdroj: www.swissopar.com
Skúšala som aj niečo od Schwarzkopf, bol to tuším z rady Bonacure Color Save Silver Shampoo, ale nie som si úplne istá. Viem, že som chcela niečo "kvalitnejšie" (rozumej drahšie), a tak som si povedala, že keď mi to predá kaderníčka, tak to bude terno... nebolo. Pamätám si, že ten šampón síce pekne voňal, ale vlasy po ňom strašne chytali nádych do fialova, a dlho sa to zmývalo. Spokojná som s ním nebola, a ani som ho nedopoužívala.

Mám pocit, že asi dva roky dozadu prišla so silverom aj Schauma. Samozrejme, vyskúšala som ho. Bolo to už dosť dávno, a pamätám si, že penil asi najlepšie zo všetkých, čo asi dôležité veľmi nie je, ale podstatnejšie asi je, že vlasy po ňom boli až prehnane šedé, takže som s ním spokojná nebola.

zdroj: www.schauma.schwarzkopf.com
No a teraz sa presuniem k tým, ktoré mám momentálne doma. Mám doma L´Oreal Shine Blonde. Neviem, či by som ho úplne silverom nazvala, ale zaradila som ho k silverom, pretože tiež je určený na neutralizovanie žltých tónov, a je fialový :D Tak, k tomuto šampónu poviem toľko, že pekne vonia, je svetlejšej fialovej farby s jemným akoby shimmerom. Ja tento šampón mám rada, pretože ešte sa mi nestalo, že by mi na hlave napáchal nejakú škodu. Nikdy mi vlasy nezafarbil do fialova ani siva, a vysušuje mi vlasy asi najmenej zo všetkých. Ale zas kto chce výraznejší efekt, tak tento šampón to nespraví. Povedala by som, že tento šampón sa aspoň čo sa farby týka dosť podobá na ten Swiss O Par, ale tento L´Oreal menej vysušuje.

Ďalej doma mám L´Oreal Silver, ktorý asi väčšina pozná. Ten používam, ak náhodou zabudnem použiť silver priebežne raz do týždňa, tak si vždy zoberiem tento L´Oreal. Najviac mi na ňom vyhovuje asi to, že veľmi rýchlo pôsobí. Vlasy vždy majú pekný studený nádych (v rámci možností mojich prirodzených vlasov), a jemne fialový nádych vlasy chytia len ak si ho na vlasoch necháte naozaj dlho.  Je sýto fialovej farby, a myslela som si, že bude voňať tak isto ako jeho kolega, ktorého som spomenula vyššie, ale vôňa je úplne iná. Povedala by som, že silnejšia, a možno bylinkovejšia.

Nakoniec som si pre vás pripravila viac-menej novinku našich DM predajní :D Je to Silberglanz od Balea. Dávam ho sem, asi len pre ten názov, a ak prižmúrim svoje, a radšej aj priateľove oči, tak aj pre farbu :) Je totižto priesvitný, a len veľmi zľahka sfarbený do fialova. Konzistencia je dosť riedka. Neviem prečo je na ňom písané, že nie je vhodný pre prirodzené blond vlasy, pretože tento šampón s vlasmi nič nespraví, ak samozrejme nepočítame to, že ich umyje. Takže ak si chcete kúpiť silver šampón, po tomto rozhodne nesiahajte. Ak chcete len šampón, tak v pohode :)

Doplnenie: S odstupom času vám poviem, že nie je pravda, čo som vám písala, že šampón s vlasmi nič nespraví okrem umytia. On ich, bohužiaľ, strašne vysuší. Ale naozaj strašne. Nikdy mi takto vlasy nič nevysušilo ako tento šampón, takže vám ho neodporúčam ani len ako obyčajný šampón na umývanie. Toto sa Balea fakt nepodarilo.

Teraz vám poviem, že všetky silver šampóny používam ako bežný šampón, čiže napením vo vlasoch po chvíľke zmyjem. Asi len ten Shine Blonde nechám maximálne 3-4 minúty pôsobiť. A Baleu tú zmývam rovno, lebo to by aj tak nemalo význam nechávať na hlave :D

Balea, L´Oreal Shine Blonde, L´Oreal Silver
Takže toto bol prehľad silverov, ktoré som používala a používam. Snáď som na nič nezabudla, a snáď to niekomu pomôže vybrať si :)

Používate takéto šampóny? Ktorý je váš obľúbený?

31 komentárov:

  1. ja som skušala zatial len ten prvý silver a som s ním celkom spokojná. Nevadí mi, že vlasy vysušuje, aspon sa mi tak skoro nemastia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som s ním bola tiež celkom spokojná, a určite sa k nemu ešte vrátim. Teraz, keď poznám záchranu na vysušené vlasy - L´Oreal Absolut repair, písala som už aj o ňom :)

      Odstrániť
    2. Ja by som chcela vlasy v sivom odtieni s fialovym odleskom lenže neviem aky šampon mam použit alebo farbu vobec neviem :/

      Odstrániť
    3. No tak farbu ti neviem poradiť, ale ak by si silver nechala na vlasoch naozaj dlho, tak presne to by ti s vlasmi mohol urobiť, lenže nechcem si predstaviť ako by ich to vysušilo. A musela by si to často opakovať, pretože ten fialový pigment sa vymýva.

      Odstrániť
  2. Tak teď nevím, který vyšel jako vítěz :) Ale moc pěkné shrnutí, já se chystám nějaký pořídit, jen ještě nevím který.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono je to aj u mňa na vážkach :) Najradšej mám L´Oreal Shine Blonde. Ale ak by som mala povedať ten, ktorý má najsilnejší efekt bez neželaných sivých alebo fialových vlasov (ak sa nenechá na vlasoch dlho), tak je to L´Oreal Silver.
      Ale podobnú službu ako Shine Blonde robí aj ten Swiss, takže ak chceš vyskúšať, a nechceš do toho nejak investovať, tak tento je dobrý a odporúčam ho tiež :)

      Odstrániť
  3. Loreal Silver jsem používala a byla jsem spokojená :) Co se týká toho od značky Balea, ani jsem nečekala nějaké zázraky :D Momentálně používám Fanolu, co mám od kadeřnice a celkem spokojená.
    Jinak ti děkuji za návštěvu a moc milý komentář :)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, o Fanole som ešte nepočula, ak na ňu narazím asi vyskúšam :)
      A nie je zač, ja som rada, že som našla ďalší pekný blog :)

      Odstrániť
  4. nepoužívam, kedže mam tmave vlasy, ale myslim, ze pre blondiny fajn vec!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, máloktorá tmavovláska silver používa, aj keď poznám aj také :) Ja si svoje vlasy len ťažko viem predstaviť bez silveru, lebo sa mi páči ako môžu mať vlasy hneď iný nádych po jeho použití :)

      Odstrániť
  5. ahoj, používala si niekedy aj matrix total results color care silver? rozmýšľam, že si kúpim nejaký silver šampón, pretože som mala asi rok červenú a potom som si dala profesionálne odfarbiť vlasy, viackrát mi ich prali vo fialovom šampóne a potom mi ich nafarbili na studený blond (podľa farby mojich odrastov). no a teraz som si ich pár krát umyla a vlasy nejak ožlkli(farba sa zmyla zrejme) a neviem, čo s tým, ale určite farbiť už nechcem, chúdence moje vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, silver od Matrixu som nemala, takže neviem povedať ako ten, ale ak ti vlasy výrazne ožltli, tak by som zvolila ten L´Oreal Silver, ten si myslím, že by ti tú žltosť stiahol. Ten mi príde najsilnejší z tých čo som vyskúšala, tak odporučila by som ti ten. A vlasy máš určite po odfarbovaní krehké, plus aj silver nejaký výživný nie je, vlasy vysušuje, tak si daj na vlasy aj nejakú vyživujúcu masku, ja odporúčam tiež od L´Oreal Absolut repair, tá je perfektná, už som aj tu na blogu o nej písala :) Dúfam, že som aspoň trošku pomohla :)

      Odstrániť
  6. ahoj, to som zase ja :D nakoniec som si kúpila swiss o´par a shaumu silver, pretože loreal nikde nemali. ten swiss som hneď vyskúšala a sama som neverila ako riadne mi stiahol tie žlté pramene.. masky, samozrejme používam, aj oleje a kondicionéry, inak by som už mala z vlasov metlu :D každopádne, ďakujem za tento príspevok, veľmi mi pomohol, netušila som, že takéto niečo na slovensku vôbec predávajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to mám obrovskú radosť, že som pomohla :) A ten L´Oreal v drogérkach nemajú. Asi som zabudla napísať. Ten mávajú v kaderníckych potrebách, ale ja som si ho objednávala z netu, pretože tam to vydá výrazne lacnejšie. Ale ak ti to pekne stiahol aj ten Swiss, tak kľudne pri ňom ostaň, ten je veľmi dobrý, a dosť podobný účinkom ako tá slabšia verzia od L´Oreal Shine Blonde.

      Odstrániť
  7. ja mam tu shaumu ale nepoužila som ju .... mám farbené hnedé vlasy s nepeknými žltými , červenými odleskami a chcem sa ich zbaviť ... niekde som počula , že tento šampón pomáha aby boli vlasy viac do popolavá aj na hnedé vlasy ... neviem .. je to pravda ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S istotou ti neviem povedať, že či ti to pomôže, ale ja na tvojom mieste by som to vyskúšala. Pred pár rokmi som mala zafarbené vlasy na takú strednú hnedú, a keď sa mi vymývala, tak šla do blbého odtieňa, tak som použila silver a bolo to lepšie. Skús najskôr iba normálne prepláchnuť, a ak neuvidíš rozdiel, tak nechaj pôsobiť. Ak sa bojíš, radšej vyskúšaj len na pramienku vlasov. A nezabudni potom na dobrú masku, keďže silver vysušuje.
      Potom daj vedieť ako si dopadla :)

      Odstrániť
    2. prave mam čerstvo umyte vlasy ... veľku zmenu tam nevidim ... keďže len včer som mala farbene vlasy ... ale budem si umyvvat vlasy aj nadalej .... a potom sa ozvem ako to postupuje :) ..

      Odstrániť
    3. Ono na tých hnedých vlasoch tá zmena nie je až tak badateľná (niekedy ani na blond to nie je veľmi vidieť), ale možno uvidíš rozdiel vonku na slnku :) Skús pravidelne premývať, a uvidíš či ti to vyhovuje. A hovorím, ak by si mala pocit, že stále sa nič výraznejšie nedeje, nechaj pôsobiť pár minút.
      Držím palce, a určite daj vedieť ako to ide ;)

      Odstrániť
  8. tak mam za sebou 4 umytia a vlasky sa mi výrazne zosvetlili o 1az2 odtiene :) takze ak niekto potrebujete zosvetlit hnede vlasky tak doporucujem silver sampon znacky SHAUMA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj chcem sa spýtať či nevieš ako to zareaguje nejaký silver ,či už ten silnejší alebo slabší od L´oreal na príčesky samozrejme praví živé. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no vlastnú skúsenosť nemám, čiže presne ti odpovedať neviem, ale myslím si, že ak ide o pravé vlasy, tak by mohol reagovať tak isto. Myslím, že by to mohlo byť v pohode, a aj farebný výsledok, ktorý silver zanechá vydrží dlhšie, keďže príčesky sa zvyčajne neumývajú až tak často ako naše vlasy. Ale aj tu pripomínam, že silver trošku vlasy vysušuje, a keďže ide o príčesok, kde vlas nemôže čerpať živiny od korienkov, tak by som zvážila tiež aj nejakú masku, ktorá by vlasy uhladila. Ak vyskúšaš, určtite daj vedieť ako to dopadlo :)

      Odstrániť
  10. Ahoj, ďakujem za príspevok, určite mi to pomôže pri rozhodovaní. :) Chcela by som sa opýtať; nedávno som si spravila na vlasoch ombré. Myslíš, že je v pohode používať silver ako normálny šampón na celú hlavu, alebo si ho mám vyhraniť na spodnú časť vlasov, ktorá je odfarbená?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že je príspevok užitočný :) Myslím, že v pohode môžeš používať na celú hlavu - ja osobne by som tak robila. Poprípade vyskúšaj aj tak-aj tak a uvidíš ako ti to bude vyhovovať viac :)

      Odstrániť
  11. Ahoj :) ja by som sa chcela spýtať, že keď použijem silver šampon tak si musím iba nim umývať vlasy alebo si môžem aj normalnym?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ospravedlňujem sa za fakt neskorú odpoveď, ale silver môžeš používať iba sporadicky, keď máš potrebu. Podľa mňa nie je vôbec nutné používať ho stále. Záleží od tvojej bežnej frekvencie umývania, ale podľa mňa raz za týždeň - dva je ideál :)

      Odstrániť
  12. Ďakujem za perfektný blog, pomohol mi,mne dcéra odporučila tú Shaumu, mám blond melír tak uvidím čo to spraví, lebo mám veľmi suché vlasy. A vraj si to mám nechať 20 min pôsobiť, zdá sa mi to však veľa..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, a zároveň sa ospravedlňujem za neskorú odpoveď.
      Práve tá Schauma je dosť silno tónujúca, takže nie je rozhodne zlá, ale na 20 min by som si na hlave nenechávala žiaden šampón. Vyskúšala by som najprv postupne na nejaké 3 minútky, a potom poprípade predĺžiť dobu pôsobenia napr. na 5 minút. Ale ako som písala, Schauma je dosť silná, tak po 20 minútach by už boli vlasy až fialové, obzvlášť, ak máte suché vlasy. Jednoznačne po umytí nezabudnúť na výživnú masku.

      Odstrániť
  13. Ahoj. Chcem sa spytat ci mate skusenost s pouzivanim silveru na hnede vlasy. Mam asi najbledsiu hnedu ale vlasy som si prednedavno odfarbovala z ciernej a ostali mi zlte odlesky. Chcela by som dosiahnut taky kovovy vzhlad bez teplych odtienov a uz fakt neviem ako lebo po kadernicke sa mi ten efekt rychlo vymyje a zas som do zlata. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sama mám blond vlasy, takže skúsenosť so silverom na hnedých vlasoch nemám, ale myslím si, že by to mohlo fungovať. Ale odporúčam v tomto prípade fakt silný šampón, a skúsiť nechať kľudne dlhšie o niečo. Zvolila by som napríklad práve Schaumu, alebo ak nemáte problém s trošku väčšou investíciou, tak L´Oreal. Naniesť silver na vlasy po bežnom šampónovaní, a nechať cca 5 minút. A klasika, po umytí nevynechať kondicionér alebo ešte lepšie masku :) Uvidíte aký výsledok bude po prvom umytí, a potom už podľa svojich vlasov zvážite, že či to takto budete robiť napríklad každé druhé tretie umytie, alebo ak efekt bude slabý, tak nechať silver o trošku dlhšie, ale to by som už veľmi nerobila, a nad nejakých 8 minút by som nešla. Myslím si, že pri pravidelnom používaní, by efekt mohol byť taký aký asi chcete :)

      Odstrániť
  14. Ahoj. Chcem sa spytat ci mate skusenost s pouzivanim silveru na hnede vlasy. Mam asi najbledsiu hnedu ale vlasy som si prednedavno odfarbovala z ciernej a ostali mi zlte odlesky. Chcela by som dosiahnut taky kovovy vzhlad bez teplych odtienov a uz fakt neviem ako lebo po kadernicke sa mi ten efekt rychlo vymyje a zas som do zlata. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)