05 februára 2013

Ružovo-čierne líčenie

Ahojte :)
Dnes som si povedala, že už dlho som si neurobila takú chvíľku, kedy experimentujem s líčením a podobne. Tak som to napravila. Chcela som urobiť niečo tmavé, vhodné skôr na večer - keď už máme tie plesy všade naokolo. Tak som najprv poctivo naniesla bázu pod očné tiene, a potom som vzala do rúk čierny tieň. Chcela som, aby bolo líčenie z vonkajšieho kútika ostro orámované, žiadne rozotretie dostratena. Tak som si urobila tvar ako by som to asi chcela, a potom som rozmýšľala akú farbu k tomu zvolím. a keďže tento čierny tieň má v sebe odlesk trošku do modra, tak som si vybrala aj doplnkový tieň s takýmto efektom. Najprv som sa bála silnej ružovej, ale keď som ju zmiešala s čiernou, tak to nebolo až také hrozné. Do vnútorného kútika som použila svetloružový tieň, a pod obočie béžový trblietavý. Potom už len riasenka a hotovo.

No bola to asi 5 minútová robota, a už sa mi viac nechcelo :D Asi som naozaj bažila len po takejto chvíľke :) Keď tak na to pozerám, tak možno by to aj bolo využiteľné, ale ja osobne by som v tom asi niekam nešla. Mám pocit, že na mne to pôsobí dosť drsne, ale ak by som k tomu bola oblečená a išla by som niekam večer, možno na nejaký ples, kde výrazné líčenie nie je až tak odveci, tak by to až taká zlá voľba nebola.
Ak to niekoho zaujíma, tak som použila čierny tieň/linku od Essene - I <3 Glam, ružový pigment tiež od Essence - Miss piggy´s lollipop, bledoružový a béžový tieň z paletky od H&M a riasenku L´Oreal Volume Million Lashes, o ktorej som vám nedávno písala.
A mimochodom, to obočie a riasy si nevšímajte, je to s nimi katastrofálne. Strašne veľa chĺpkov/rias mi vypadlo a vyzerá to hrozne. Ale rozhodla som sa, že znova vyskúšam ricínový olej, (už pred rokmi mi pomohol) a včera mi prišla objednávka z parfums.sk, kde som si ho objednávala, tak zas veselo olejujem ;) Neviem, či by vás to zaujímalo, tak ak náhodou, dajte vedieť ;)

No čo na to líčenie hovoríte? Páči sa vám to?

4 komentáre:

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)