12 februára 2013

Bodky, bodky, bodky :)

Ahojte, aj v tomto týždni som si prichystala nail art. Teda ak toto dielo môžem nazvať nail art :) Činila som sa včera, ale až večer, a fotiť som chcela dnes, ale keďže počasie je katastrofálne, sneží, fúka, mrzne... A samozrejme je zamračené, takže fotky sú dosť chabé. Ale pre predstavu to bude stačiť.
Už mi táto zima lezie trošku na nervy, tak som si chcela aspoň trošku spestriť nechty. Ešte stále nie som odhodlaná na úplne výrazné farby, predsa ešte mám náladu aj na tlmenejšie farby. Voľba teda padla na lak od Essence Nude glam v odtieni 06 Cookies & Cream, ktorý mám pocit, že sa bude vypredávať. Je to pekná nude farba s jemnučným zlatým shimmerom. Naniesla som ho v dvoch vrstvách, ale pre úplné krytie by boli asi potrebné 3, pretože mi jemne presvitá línia nechtu. Na bodky som použila 5 rôznych odtieňov. Dva laky od Maybelline Mini Colorama, jeden som vám už ukazovala, je to odtieň Candy Bar, ktorý som nariedila riedičom laku, a na takéto drobné lakovanie ešte vydrží pokiaľ si kúpim náhradu. Druhý odtieň od Maybelline je Ultra Violet, tiež ešte v starej fľaštičke. Čokoládovo hnedá je od Oriflame v odtieni Dark Brown, svetlejšia šedo-hnedá je od S-he, a svetlučko ružovo-fialová, ktorú na fotkách skoro nevidieť, je od H&M z nejakej Hello Kitty kolekcie. Prelakovala som Essence Better Than Gel Nails Top sealerom.

Je to jednoduché a rýchle zdobenie nechtov. Ja som na bodkovanie použila bodkovač, ale bohato postačí aj špáratko alebo špendlík. Môžete si pobodkovať celé nechty, alebo môžete naopak špičky. Dá sa s tým vyhrať ako chcete.. Kombinácií farieb je nespočetne, tak si môže urobiť nechty podľa svojho vkusu :)

Páči sa vám takýto jednoduchý nail art? Nosíte to tak niekedy?

2 komentáre:

  1. toto je tiež krásne. a vyzera to velmi jednoducho.

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ono to aj jednoduché je :) stačí vyskúšať, a variácií je nespočetne, takže si každý urobí podľa svojho vkusu :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)