19 februára 2013

Dark Red Nails

Ahojte, dlhšie som sem nezablúdila, ale musela som doriešiť množstvo záležitostí.
Pripravujem si pre vás jeden dlhší post, tak dnes len stručne :)
Možno to už bude niekoho otravovať, ale ako je už z nadpisu zrejmé, tak to budú nechty. Po mojom období pastelovejších a tlmenejších farieb som si povedala, že chce to niečo výrazné, a tak boli nechty na svete :)

 Nejedná sa o nič zložité, ide len o lak tmavočervenej farby, a na asi 3/4 nechtu šupinkový lak, ktorý som vrstvila aby bolo najviac šupiniek na špičke nechtu. Tmavočervená je od Essence, ktorý pri rôznom osvetlení mení intenzitu farby. Pod umelým svetlom je to skoro krvavo červená, ale pri tlmenejšom svetle je to až bordová farba. Modrý šupinkový lak som si kúpila v lete, keď som bola na výlete v Prahe, a je zo Sephory. Na nechtoch táto kombinácia modrých šupiniek a červeného podkladu hádže fialové odlesky. Prekvapilo ma, koľkí ľudia mi takéto nechty pochválili, Tak som zvedavá, ako sa budú páčiť vám. Na fotkách sa mi veľmi nepodarilo zachytiť skutočnú farbu laku, pretože v reále je viac tmavšia a červenšia. Essence laku som dávala len jednu vrstvu, a kryje super. Pri viacerých vrstvách je už viditeľne tmavší.
Tak čo hovoríte? V akej kombinácií by ste nosili tieto laky vy? 

3 komentáre:

  1. tieto laky od essence su super. A pekne si to vymyslela s tou kombináciou.

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj mne sa tieto ich laky celkom pozdávajú, aj keď mi vydržia kratšie, ale spokojná som. A tento super kryl už v jednej vrstve ;)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)