09 februára 2013

Inšpirovala som sa

Ahojte, prajem vám krásne sobotné poobedie.
Dnes som vytvorila líčenie, na ktoré som inšpiráciu vzala u Teresky. Ona líčila svoju kamarátku, a ja keď som uvidela výsledok, tak som si okamžite chcela líčenie vyskúšať. Nejaký obetný baránok sa momentálne nenašiel, tak som to skúsila na sebe. Chcela som tiež vedieť, či sa tieto farby budú hodiť k mojim očiam. Dúfam, že Tereske tento môj pokus vadiť nebude.
Berte to naozaj ako pokus. Veď som aj pokúšala :D Jedno oko som skúšala s tenšou linkou, a na druhé som ju nakreslila už dosť výraznú. S tou jemnejšou variáciou si viem predstaviť aj niekam ísť, ale tá hrubá linka mi nejak nesedí. Necítila som sa v nej dobre, a môjmu oku sa asi nehodí, pretože mi pripadá nejaká divná keď sa zdeformuje v očnej vráske :D Pôvodne som chcela vyskúšať toto líčenie úplne matné, ale nakoniec som si to rozmyslela. Jemne lesklé tiene bol môj kompromis.

Na celé líčenie som použila len paletku z H&M, linku Catrice a riasenku od Maybelline Illegal Length.

PS: nevšímajte si ten rozdiel v obočí. Ide o to, že som nevedela či sem vôbec odfotím aj to oko s hrubou linkou, tak tam som obočie iba zľahka dokreslila púdrom, a potom som zabudla, že to bude vyzerať blbo :)

No čo hovoríte na to vy? Viac sa vám páči tenšia, alebo hrubšia linka?

2 komentáre:

  1. mne si hrubsia :) ja sama si najcastejsie robim hrubsiu :)

    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi je to teda len o zvyku :) Ja bežne chodím veľmi zľahka nalíčená, tak mi to príde ku mne veľmi výrazné.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)