31 októbra 2012

Maybelline Color Sensational Popsticks

Tak, a znova tu máme produkt na pery :) asi to je moja úchylka, ale to snáď nevadí :)
Tentokrát ide o balzam od Maybelline. Hovorím balzam, pretože podľa mňa sa tento produkt rúžom nazvať nedá, aj keď sa naň nápadne hrá.
Balenie je rovnaké ako aj u rúžov Color Sensational, až na jeden rozdiel, a tým je, že v prípade Popstick je obal žiarivej ružovej farby. Na vrchu obalu je malé zrkadielko, ktoré je zaujímavé, ale praktické aspoň pre mňa, určite nie. Možno ak by bolo väčšie, tak by bolo aj využiteľné. Objem som sa nikde z obalu nedočítala, ale odhadujem, že ako klasický rúž, tak možno okolo 4g.
Ja som si kúpila odtieň 030 - Pink Lollipop. Je to žiarivá ružová farba, povedala by som až neónová. Obsahuje však aj hojne maličkých modrých/fialových trblietok. Podľa mňa to vyzerá úžasne :)

Ale... na perách sa nekoná takmer žiadna farba, a trblietky tiež nie. Kto kupoval s tým, že to je rúž, chápem rozhorčenie, pretože od toho to má naozaj ďaleko. Ale aj tak, neviem prečo, mám ho celkom rada. Zanechá jemný ružový nádych na perách, a to sa mi páči. Tiež mi nevysušuje pery, takže ja ho používam ako taký tónujúci balzam. Ak s ním prejdete po perách len raz, tak žiadnu farbu neuvidíte, preto musíte prejsť po perách viackrát.

Prvé čo si určite všimnete hneď po otvorení je výrazná vôňa. Identifikovať ju neviem, ale pripomína mi niečo sladké ovocné. No prirodzená vôňa to podľa mňa nie je, je dosť chemická, ale po častejšom používaní ju už takmer necítim.
Netuším ako ostatné odtiene, ale tento sa mi na perách páči. Akurát si myslím, že najsvetlejší ružový odtieň by bol na perách asi úplne neviditeľný, ale to si len ja myslím. Možno to je inak, tak ako ho niekto máte, napíšte.
Zachytila som, že mnohé tento produkt sklamal. Ja si však myslím, že nesklame, ale ide o to, že čo od neho očakávame :) Pre mňa bolo výrazné mínus len cena, ale keďže som ho mala v DM za polovičnú cenu, tak som ho vyskúšala. Cena bola cca. 6€. Ale za plnú cenu by som si ho už nekúpila. Ak by mu znížili cenu, tak asi aj áno, ale to by musela byť cena maximálne 3€, lebo to je podľa mňa adekvátne.


po perách som s Popstickom prešla asi 4krát

Máte Popstick? Ste spokojné? Napíšte do komentárov, rada si prečítam čo si o tom myslíte vy :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)