30 októbra 2012

Essence Stay With Me

Krásny deň všetkým :)
Počasie ma hnevalo, lebo bolo stále zatiahnuté, ale dnes na chvíľku vykuklo slniečko, a ja som rýchlo pofotila aspoň niečo :)
Takže Essence tu už budeme mať druhýkrát. Naposledy to boli pigmenty, a dnes to bude lesk Stay With Me v odtieni Me & My Icecream. Asi to tiež bude pre vás známa (možno) klasika, ale mne vyhovuje, a preto by som mu chcela venovať príspevok.

Takže je to svetlučko ružová farba s drobnými zlatými trblietkami, ktoré však podľa mňa nie sú vidieť pri bežnom nosení. Možno pri určitom uhle svetla, ale aj to by ste ich museli hľadať aby ste ich našli :) To, že trblietky nie sú viditeľné je pre mňa len plus, pretože som chcela lesk s výraznou farbou. A keď chcem aby bola viditeľná farba, tak trblietky tam nechcem. No lesku treba uznať, že tú farbu naozaj dodá. A nie len taký nádych, ale naozaj výraznú farbu. To je obrovské plus.


Má dosť netypický aplikátor. Niekomu by možno dosť prekážal, ale mne celkom vyhovuje. Možno by s ním mal problém niekto s užšími perami. Ale pre mňa je v pohode, lebo naberie dosť farby, a aj vďaka tvaru sa podľa mňa farba rovnomernejšie nanáša.

Možno je to len môj pocit, lebo lesky používam dosť málo, pretože poväčšine dosť vysúšajú pery. Pri tomto lesku si nejakého výrazného vysúšania zatiaľ nevšímam. No ale keďže lesk by mal byť dlhotrvácny, tak musím povedať, že aj je. Určite mi na perách vydrží dlhšie ako iné lesky. Ale to je asi aj vďaka dosť lepivej konzistencii. Nie je to zas také lepidlo, že pri prechádzke vonku by som mala všetky mušky a pol vlasov na perách, ale predsa len lepí. To je však podľa mňa pri leskoch úplne normálne. Možno som nevyskúšala nejaký dokonalý lesk, ktorý by nelepil, ale spĺňal by všetko čo po ňom chcem :) A ešte, lesk má objem 4 ml. Cenu si už nepamätám, ale do 3 € určite.
Ak to mám zhrnúť, tak som spokojná, pretože som mala aj mnoho o dosť drahších leskov, ale tento má výraznú farbu, veľmi nevysušuje, a dosť dlho aj vydrží :) Takže ja ho môžem odporučiť.

Máte už nejaký z týchto leskov? Pekný zvyšok dňa :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)