01 novembra 2012

Schwarzkopf BC Oil Miracle

Krásny, aj keď upršaný večer prajem :)
Chcem sa s vami podeliť o skúsenosť o olejom na vlasy od Schwarzkopf z rady Bonacure. Olej je dostupný v dvoch verziách. Jeden je v hutnejšej verzii a obsahuje arganový olej, a je určený pre pevnejšie vlasy. Druhý (ten mám ja) je light verzia, a ten obsahuje marhuľový olej, a je určený aj pre jemné vlasy, ktoré nezaťažuje.


Balený je v priehľadnej 100ml fľaštičke, ktorej jednoduchý vzhľad sa mi veľmi páči.
Používať sa má tak, že do vlhkých vlasov zapracujeme zopár kvapiek, a potom už len upravujeme ako zvyčajne. Môže sa používať aj na suché vlasy, a vtedy dodá krásny lesk, ale vlasy naozaj nezostanú umastené, a vyzerajú upravenejšie. Ja tento olejček nepoužívam na celé vlasy, ale iba asi na posledných 10-15 cm vlasov, a tak mi to vyhovuje najviac. Olej je dosť tekutý, a je bezfarebný. Zdá sa byť jemne do žlta, ale to robí len fľaštička. Má dosť výraznú nasladlú vôňu, ktorú ale z vlasov takmer vôbec necítim, iba bezprostredne po použití. Vlasy sú po použití krásne lesklé, a aj vyzerajú zdravšie. A čo je podľa mňa tiež veľké plus, je že vlasy sa oveľa lepšie rozčesávajú.
Jediné, čo by som mu vytkla, je spôsob dávkovania, pretože mi dosť vadí, že olej je potom po celom vrchnáčiku. Ale nie je to zas žiadna katastrofa, ale tak nejaké mínus som nájsť musela :)



Ja som s olejčekom spokojná, a  spotrebovať ho je naozaj ťažké, pretože vďaka tomu, že ho stačí máličko, sa míňa veeeľmi pomaly :)
Aké oleje používate do vlasov vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)