24 októbra 2012

Essence pigmenty + báza




Ahojte, určite nie som prvá, čo píše o týchto pigmentoch, a zaručene ani nie som posledná. Takže aj ja opíšem svoju skúsenosť s týmito multifunkčnými líčidlami. Značka Essence je cenovo veľmi príjemná, takže aj cena týchto pigmentov je príjemná. Presnú cenu si presne nepamätám, ale bolo to do 3€. Báza stála približne 2€.


Pigmenty sú jemné, a preto ľahko spôsobia bordel. Toto mi bolo našťastie jasné od začiatku. Sú v malej priesvitnej krabičke so šróbovacím vrchnákom. Sypú sa cez sitko, na ktorom je nálepka, ktorú ja neodporúčam odliepať, pretože potom sa to už sype neovládateľne :) Lepšie je ak do tej nálepky spravíte dierky. Ja som urobila na každom tégliku 3 dierky a je to akurát. Obsah balenia je 2,3g.
Bázu určite odporúčam. Dovtedy som používala bázu od elfu a bola som spokojná. Ale povedala som si, že vyskúšam aj túto, aj keď som popravde veľa nečakala. Ale určite si vezmite aj túto bázu, ak pigmenty chcete používať na oči. Samozrejme, ak ich chcete len na nechty, tak nemusíte, ale aj tak ju odporúčam, pretože je naozaj dobrá :) Báza je biela, a je dosť lepkavej konzistencie. Táto lepkavosť je však zjavne veľmi užitočná, pretože pigmenty sa na ňu doslova prilepia a držia. Aspoň mne vydržia bez problémov na očiach aj celý deň a aj večer prežijú bez vážnejšej ujmy. Nenájdem si ich ani napadané tam kde by nemali byť, takže ja som spokojná. S inou bázou výsledok nie je taký dobrý, čo môžete vidieť aj na fotkách nižšie v článku. Bázu odporúčam aj na iné očné tiene, a jej veľkosť je 7,3ml.


Prvý som si kúpila ružový odtieň, a tešila som sa naň ako bude vyzerať na nechtoch. Skúšala som ho aj na oči, a aj tam sa mi páči. Na očiach samozrejme s týmto odtieňom treba opatrne, aby som nevyzerala ako zmaľovaná barbie. V kelímku to síce nie je viditeľné, ale táto ružová má v sebe taký jemný modrastý "shimmer". Na nechtoch sa mi to veľmi páči. Aspoň trošku sa mi to podarilo zachytiť na fotkách.










sám pigment, s essence bázou, s elf bázou










Ďalší odtieň som chcela hlavne na oči. Mal to byť nejaký béžový. Chcela som síce pôvodne niečo menej trblietavé, ale nič také som nenašla. Tak skončil v košíku tento, ktorý však už v nádobke ukazuje, že sa bude bohato trblietať. Ale spokojná som aj tak. Mám rad studenšie odtiene, preto som rada, že neobsahuje zlatý, ale strieborný lesk.Využívam ho často v tenučkej vrstve aj na rozjasnenie pod obočie.

 
sám pigment, s essence bázou, s elf bázou
báza použitá pre porovnanie

Celkovo by som to zhrnula tak, že som spokojná. Pigmenty využívam na oči a nechty. Niekto možno aj na pery, ale pre mňa to nie je. Na líčenie očí sú dobré. Dajú sa pekne vytieňovať dostratena. A zabudla som spomenúť, že pri používaní na nechty ich miešam s klasickým priesvitným lakom. Neviem či je to len môj pocit, ale ja mám pocit, že takto nalakované nechty mi vydržia dlhšie ako s bežným lakom.
Ešte si možno kúpim ďalšie odtiene, tak ma inšpirujte, a napíšte mi, ktoré sa páčia vám :)

2 komentáre:

  1. Úžasně jsem se tu u tebe nainspirovala. Mám chuť si pořídít trochu "cukrbliky" pigmentů. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a pigmenty odporúčam :) je s nimi sranda (aj keď aj trošku bordel) :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)