22 októbra 2012

Bioderma Sensibio Mask

Ahojte, Biodermu mám rada, a dnes priblížim produkt z rady na citlivú pleť, a konkrétne pôjde o masku na upokojenie a hydratáciu pleti. Maska by sa mala podľa návodu používať jeden alebo dvakrát do týždňa. Treba naniesť hrubšiu vrstvu na tvár a krk, masku necháme pôsobiť 10 - 15 minút, potom zvyšky môžme zotrieť vatovým tampónom. Maska je tiež hypoalergénna a nekomedogénna. Oceňujem, že je bez parfému.
 
Moja pleť je dosť reaktívna, a táto maska sľubuje okamžité zmiernenie pocitu pálenia alebo pnutia. S týmto môžem súhlasiť. Ak mám pocit, že pleť ma páli a je začervenaná, tak mi maska uľaví. Začervenanie neodstráni, ale hlavne pleť ukľudní, a keď už pleť nepáli a nepne, tak aj začervenanie pomaly mizne. Ja túto masku používam najčastejšie večer, a potom už tvár neoplachujem, ale proste zvyšky masky len vmasírujem do pleti, a ak mi zostane masky na tvári viac, tak iba jemne utriem do vreckovky. Táto maska sa mi však osvedčila aj ako nočný krém. Najčastejšie tomu tak je v zimných mesiacoch, keď mám od mrazu vyštípanú celú tvár, tak nanesiem ako nočný krém túto masku. Konzistencia je ľahšia nie veľmi mastná, a tak si myslím, že by nemala robiť problém ani mastnejšej pleti. Ak ju nanášam ako nočný krém, tak sa aj celkom rýchlo vstrebe.

Balenie je tubové a je jej tam celkom dosť. Balenie má 75 ml a myslím si, že vydrží dosť dlho.
Keďže sa už blíži zima, tak možno niekomu pomôžem, a možno vyskúšate. Verím, že aj vám tak "sadne" ako mne.
Rada však masky striedam, tak ak máte tip na nejakú inú, alebo máte nejakú v obľube, tak rada si to prečítam v komentároch :)


 


2 komentáre:

  1. Zkoušela jsem, ale je na mně moc krémová, prostě mi nevyhovuje. Ale třeba oční krém z této řady je fajn :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne práveže na zimu vyhovuje, ale zas aj tak nie každý deň. A na ten očný sa už dlhšie chystám, len sa neviem rozhodnúť :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)