23 októbra 2012

L´Oreal Absolut Repair Cellular

Ahojte, po lete sú moje vlasy omnoho suchšie, pretože slniečko samozrejme vlásky "vyťahalo", a preto im je nutné dať poriadnu starostlivoť.
Ja som vždy skúšala hlavne drogériové produkty. S niektorými som aj bola spokojná, ale keď som vyskúšala túto masku, tak už len tak si nejakú z drogérie nekúpim. Predtým som si myslela, že to sú len zbytočne nadhodené ceny za niečo, čo je určite takmer to isté,  ale omyl. Hneď pri prvom použití som si všimla zásadný rozdiel na mojich vlasoch, a aj na používaní. Klasických masiek som si vždy musela dávať omnoho viac. Pri tejto maske som si tiež na začiatku dala také množstvo, na aké som bola pri maskách zvyknutá. No hneď som si všimla, že množstvo bude nutné zredukovať aspoň o tretinu :) Keď som masku zapracovávala do vlasov, tak mi veľké množstvo zostalo na rukách, a už som nevedela kam s tým, tak bohužiaľ toto "zlato" odtieklo do odtoku. Prekvapilo ma ale, že aj keď som to s množstvom prešvihla, tak po umytí moje vlasy boli aj tak krásne ľahké, a neboli umastené ani ulepené. Masku som na vlasoch cítila aj na druhý deň po umytí, a vlasy sa krásne dali rozčesávať.

Konzistencia je omnoho hustejšia na akú som bola zvyknutá pri drogériových maskách. Neviem ako by som to opísala, ale možno je taká "maslovitejšia" ? :) Neviem nájsť vhodný výraz. :) Maska je žltej farby ako aj jej obal
Cena je teda oproti drogérii vyššia, ale podľa mňa však investícia nie je tak vysoká, keď si zvážime, že množstvo na použitie je, aspoň u mňa, nižšie, a takúto masku nemusím používať tak často. Ešte aj pri ďalšom umytí vlasov som po zmývaní šampónu cítila, že vlasy sú "také iné na dotyk" také, ako keby som už "niečo" okrem šampónu použila :)
Ja som si kupovala rovno veľké 500 ml balenie, pretože som čítala samé kladné ohlasy (takže prispievam mojou troškou aj ja ) a neľutujem. Vlasy po tejto maske mám krásne vyživené, ale nie spľasnuté.

Samá chvála, ja viem, ale toto je môj top výrobok, bez ktorého sa už asi nezaobídem. Keď sa mi minie, tak rýchlo budem objednávať ďalšie balenie, pretože si neviem predstaviť byť bez nej :)

Ja som tu písala samú chválu, tak sa mi pochváľte v komentároch aj s vašim naj produktom na vlásy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)