16 októbra 2012

Catrice Ultimate Colour Lipstick

Tento krásny telový rúž som si kúpila len nedávno. Určite ho už väčšina dôverne pozná a vlastní minimálne jeden kus. A ja sa nečudujem :)  Síce sa môže zdať, že je jednoduché ho zohnať, no trošku problém to bol, pretože takmer všade mali dostupnú druhú verziu rúžov od Catrice, a to Ultimate Shine. Tie sú však s perleťou, a ja som zháňala matný rúž, a ako vidíte, podarilo sa :)


Musím uznať, že farba je výrazná, resp. neviem či je pri nude odtieni správne použiť tento výraz, ale áno. Asi je. Nemusíte rúžom prechádzať po perách od nevidím do nevidím aby bol odtieň zrejmý. U viacerých rúžov som si totižto všimla, že aj keď majú krásny odtieň, na perách také krásne nie sú, pretože sú to skôr také "balzamorúže" aby potlačili vysúšanie, na aké sme u mnohých rúžov zvyknuté. Tento však má krásnu intenzívnu farbu, a pery aj vyživuje, takže ich nemám suché. Rúž je krásne krémový, a perám vyslovene pristane. Ibaže jeden háčik tu máme. Rúž bohvieakú výdrž nemá. Ale pre mňa osobne to nejaký závažný problém nie je. A popravde, som na to zvyknutá, že pri produktoch na pery, ktoré ich nevysušujú je výdrž menšia. U mňa vydrží približne takú hodinku a pol, možno dve (ak veľa nekecám :) No u mňa však platí, že radšej si dám na pery niečo čo mi je príjemné častejšie, ako niečo čo mi je vyslovene nepríjemné a pery mi to aj vysušuje.
Cenu si naozaj presne nepamätám, ale do 5€ kúpite určite :) Odtieň sa asi najviac zhoduje s realitou na prvej fotke.

 

4 komentáre:

  1. prosím ťa a kde si ho kúpila? lebo v dm-ku majú iba už novú kolekciu, ktoré sú také trblietavé a tieto matné odtiene rúžov, že sa už nevyrábajú, mi bolo v obchode povedané. dik:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ani ja som ho nezohnala ľahko, lebo v DM je ťažké ho zohnať.
      Ja som ho kúpila v BA v Tesco Petržalka. Ale ak je pre teba BA od ruky, tak skús stránku mel.sk - tam zoženieš všetky odtiene :)
      A dúfam, že vyrábať neprestali, ale že to len nejaké zlé info má DM.

      Odstrániť
  2. prosím ta dala by si aj fotku ako ten ruž vyzerá na perách? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto článku

      http://blondiearea.blogspot.sk/2013/03/catrice-vs-rimmel.html

      som robila jeho porovnanie s Rimmel, tak tam je na poslednej koláži zachytený na perách (vľavo) :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)