31 marca 2014

Catrice Luxury Lacquers

Ahojte, prajem vám pekný pondelok, a dúfam, že do nového týždňa ste vstúpili tou správnou nohou :)
Pôvodne som chcela dnes pridať príspevok o Sleek výrobku, ale o týchto lakoch vám musím povedať čo najskôr :)

Prišla k nám do drogérií nová limitovaná edícia lakov na nechty Catrice, a ja som síce stále unesená z laku z rady Crushed Crystal, o ktorom som vám písala tu, ale na Luxury Lacquers som sa tešila, pretože ponúka rôzne efekty. Ja som pôvodne išla pre strieborný lak z rady Million Brilliance, a strieborný z rady Hollomania. Nakoniec som si ale odniesla fialový trblietavý The Big Bling Theory, a fialový holografický Plum Me Up Scotty :) Strieborný holograf nemali, a tento bol hneď druhý v poradí, ktorý som z holografických lakov chcela. Ale fialový trblietavý lak s asi tonou glitrov ma dostal hneď na prvý pohľad. Hneď som ho hodila do košíka. Z rady Chameleon mali v drogérii iba dva laky, a z tých ma neoslovil ani jeden. Ani z rady Sand´sation nemali všetky farby, ale tie sú tiež naozaj vydarené.


Ani neviem prečo som potom nevzala aj ten strieborný glitrový, ale určite sa poň vrátim :) Až po zaplatení ma trklo, že som si vzala oba laky fialové :) Tak, a po príchode domov som nevedela vydržať, a rýchlo som išla lakovať. Priznám sa, chcela som vyskúšať oba, a tak práve preto vidíte na prostredníčku nalakovaný aj svetlo fialový holograf, ktorý vďaka tomu, že je vedľa neho výraznejšia fialová pôsobí viac do šeda. Aj keď podľa oficiálnych fotiek som aj tak čakala, že bude viac fialový, ale páči sa mi aj tak :) Chválim, že na výsledok ako je na fotkách stačí jedna vrstva :) Zato glitrový kolega na fľaštičke píše dve vrstvy, ale musela som dať až tri, a to také dosť štedré. Výhoda je, že ako ho nalakujete len v jednej tenkej vrstve, je to perfektný efektový lak.

 
Mimochodom, laky na fľaštičke majú aj nápis kolekcie holografický, preto sú na fotkách tie rôzne odlesky :) Táto kolekcia je podľa mňa mimoriadne podarená, a odporúčam vám ísť sa na ňu do drogérie pozrieť :) Určite nebudete vedieť - tak ako aj ja - , že ktorú farbu si vybrať, a najradšej by ste ich chceli všetky. Cena lakov bola 3,69 €, čo je za lak, ktorý má 10 ml úplne super.
 
Aj vám sa táto kolekcia tak veľmi páči? Kúpili ste si už nejaký z lakov?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)