02 apríla 2014

Face Contour Kit

Ahojte :)
Ako som sľúbila, tak dnes vám píšem o ďalšom produkte od spoločnosti Sleek. Ide o Face Contour Kit v odtieni Light. Z názvu vyplýva, že je to vecička na kontúrovanie tváre. Zohnať niečo vhodné na kontúrovanie je dosť zložité. Matný bronzer v dobrom odtieni je ako nájsť ihlu v kope sena, a bronzer s trblietkami alebo shimmerom na to moc vhodný nie je.
 

Nad touto dvojicou kontúrovacieho púdra a rozjasňovača som dlhšie rozmýšľala, pretože sa mi púder zdal dosť do oranžova - resp. s príliš teplým podtónom. Nakoniec som ale objednala aj tak (objednávala som znova tu) a vyplatilo sa.
 
 
Ako prvé ma upútal rozjasňovač, ktorý má nádhernú broskyňovú farbu, ale odlesky má studené - presne to som chcela. Kontúrovací púder sa mi zdal na začiatku dosť tmavý, ale pri nanesení som zistila, že ten odtieň je naozaj perfektný. Ja som dosť svetlá, a perfektne mi sadne. Púder je veľmi dobre pigmentovaný, a prekvapilo ma, že vôbec nepráši. Veľmi dobre sa dá rozotrieť dostratena, pretože je naozaj jemný. Rozjasňovaču nemám čo vytknúť. Je presne taký aký som si ho predstavovala, a zanecháva naozaj krásny lesk, bez viditeľných veľkých trblietok.

Balenie je také isté ako aj pri paletách očných tieňov. Znova mi nedá nespomenúť praktické zrkadlo cez celú vrchnú časť obalu. Pre porovnanie som vám odfotila toto duo aj pri palete tieňov aby ste si vedeli lepšie predstaviť veľkosť balenia.


Ja túto sadu jednoznačne odporúčam, pretože som s ňou maximálne spokojná. V komentároch mi kľudne dajte tip na produkt, ktorý vyhovuje na kontúrovanie vám ;)

Čo teda používate na kontúrovanie vy?

7 komentárov:

  1. Ja používam na kontúrovanie tieň z paletky na obočie od Essence. :D Nad týmto bronzerom som rozmýšlala a veľmi rada by som ho aj vyskúšala, len škoda, že ho musím objednávať z netu. :/ :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, tak to by ma naozaj nenapadlo :D Ale sa to asi musí zle naberať, keďže tie tiene v palete na obočie sú dosť maličké :) No súhlasím, ideálne by bolo ak by bol Sleek bežne v drogériách alebo parfumériách, ale toho sa asi nedočkáme. Ale stránka z ktorej som objednávala je super, a jednoznačne ju odporúčam ;)

      Odstrániť
  2. Ja pouzivam bronzer od Essence ten je super :)

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na na giveaway o uplne nove telove mlieka, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve ten mám doma tiež, ale pre mňa je vhodný skôr v lete, inak je na mne moc do oranžova, a výdrž nie je ktovieaká tiež.

      Odstrániť
  3. Tak teď je mi jasné, že contour kit musí být můj :D Taky mám problém sehnat nějaký dobrý a hlavně matný a světlý bronzer. Věčně do nich cpou třpytky, to mě štve nejvíc... Místo bronzeru teď používám jednu hnědo-růžovou tvářenku :D mám hodně světlou pleť, a tohle mi vyhovuje aspoň odstínově, navíc je taky matná. Pak mám ještě od Essence asi dva roky starý bronzer s tvářenkou, bronzer je sice matný, ne moc tmavý, ale zase jde dost do oranžova a problém je tvářenka, která je hned vedle, nijak neoddělená a přestože je světlounká, tak má plno třpytek a ty se pak lehce přenáší i do toho bronzeru =/ Sleek má bronzer i rozjasňovač hezky oddělený, barvy vypadají opravdu skvěle, rozjasňovač je opravdu krásný, takže to vypadá na brzký nákup :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hovoríš mi z duše :) Všade samé trblietky... ako nič proti nim, ale pchať ich do všetkého a potom nájsť niečo matné je hrôza. Inak kľudne daj tip aj na tú tvárenku, ktorú používaš teraz :D jedna sa mi páčila od Catrice, ale neskúšala som ju, tak neviem aká je výdrž a tak.
      A rozhodne nákup tohto dua odporúčam, ja nechápem ako som bez neho mohla fungovať :D

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)