20 marca 2014

Oh So Special

Ahojte :)
Názov nie je nijako záhadný, naopak, prezrádza všetko. Kozmetika od značky Sleek sa dá kúpiť už aj cez slovenské eshopy, a ja som neváhala. Objednávala som odtiaľto a s obchodom som absolútne spokojná. Jednanie je na super úrovni, a majiteľka posiela objednávky naozaj ihneď, čiže nemusíte dlho čakať. Jednoznačne odporúčam :)


Ale poďme k predmetu dnešného pojednávania článku :) Paletu očných tieňov od Sleeku Oh So Special som obzerala na ich oficiálnych stránkach už stráášne dlho. Myslím, že to môžme počítať na roky :D No platiť dosť vysoké poštovné sa mi nechcelo, a tak som od toho vždy nejak upustila. Teraz je už môj "problém" vyriešený a paleta už má u mňa trvalý pobyt :) 


Tiene sú pigmentované super, neporovnateľné s tým, na čo sme zvyknuté z drogérie. Celkovo je v palete 12 očných tieňov po 1,1g. Väčšina tieňov je matná, a 5 je trblietavých. Matné tiene trošku prášia, ale nič hrozné. U trblietavých som si prášenie nevšimla. Paleta je veľmi univerzálna, a nalíčite sa s ňou aj úplne jemne, ale napríklad vďaka sýtej čiernej už môžte vyčarovať aj výrazné líčenie. Paleta má cez celé viečko zrkadlo, čiže je dosť veľké, ja sama ho často využívam.

 
Teraz trošku poviem k odtieňom, ktoré mňa zaujali najviac. Hneď musím spomenúť Celebrate, ktorý je naozaj krásny, a často si s ním robím linku. Taktiež Gateau je veľmi vydarený, je to naozaj netypická farba - svetlučká fialová s leskom do zlata. Odtiene Boxed a Wraped Up využívam takmer stále do vonkajšieho kútika, a mám ich asi najradšej. Najradšej by som mala tieto odtiene v nejakom bezodnom balení :)

Tak, stručne som to zhrnula, aj tak si myslím, že najviac povedia fotky :) V blízkej dobe sa môžete tešiť na príspevky o ďalších dvoch výrobkoch od Sleek :)
 
Máte niečo od tejto značky? Ako ste spokojné?

3 komentáre:

  1. Sleek mám strašně ráda, vlastním zatím tři palety, včetně této, a další dvě jsou už na cestě ke mně :D Stíny jsou podle mě celkově super, sice trochu práší a matné mají horší pigmentaci, ale to je vcelku normální, ostatní stíny jsou suprově pigmentované, výdrž je taky parádní, krásné kombinace barev, fajn výběr paletek, podle mě si každý najde tu svoji, navíc v každé (alespoň co jsem si všimla) paletě jsou vždycky krom tmavých i světlejší stíny, takže člověk ani nepotřebuje nic dalšího na projasnění, zjemnění, přechody a rozblendění... No se Sleekem jsem určitě ještě neskončila, lákají mě hodně tvářenky, contour kit a pout painty :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím :) O jednej z vecí, ktoré si písala, že ťa lákajú budem aj písať :)

      Odstrániť
    2. Tak to už se těším!! :))

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)