25 marca 2014

Sady na úpravu obočia

Ahojte :)
Tento príspevok sa chystám napísať už dllho. Fotky boli urobené už dávno, len text nejako chýbal :) Dnešok bude dvoch sadách na obočie, ktoré som vyskúšala.
Na obočie som kedysi dávno používala ceruzku. Ani vám nebudem hovoriť, aký problém bol zohnať niečo, čo je dostatočne svetlé, ale nie s nádychom do oranžova. Teraz som už videla pár celkom obstojných odtieňov, napríklad u Catrice sa mi jeden páčil, a možno to aj risknem a tú ceruzku vyskúšam. Ale poďme k sadám.

 
 
Asi 3 roky som používala set od elfu v odtieni Ash. Bola som spokojná, odtieňovo bol fajn, akurát, že sa mi rýchlo set míňal. Cenu si už naozaj nepamätám, ale viem, že to nebolo veľa - nejakých pár eur. Zastúpenie tejto značky sa ale nejak menilo, a tá situácia mi vtedy vôbec nebola sympatická, takže som usúdila, že by nebolo odveci poobzerať sa po niečom novom.

 
Páčila sa mi sada od Benefitu, ale tá cena bola trošku moc. Nakoniec ma napadlo, že aj v drogérii som niečo podobné videla. Sadu od Essence mám doma, ale odtieňovo mi vôbec nevyhovuje. Potom som našla teda sadu od Catrice. Najprv som ju veľmi nechcela, pretože sa mi viac páčil koncept s gélom, ale nakoniec som ju vzala. Cena bola tiež nízka, možno okolo štyroch eur. Sada obsahuje dva tiene, ktoré majú krásne chladný podtón - žiadne skryté pomaranče. Pod tieňmi sa ukrýva malá priehradka, v ktorej je mini pinzeta, a štetček s kefkou. Pinzeta sa v prípade núdzi ako-tak dá použiť, ale kvalitu nečakajte. Zato štetček ma veľmi milo prekvapil, pretože je celkom kvalitný. Keď som doma, tak používam, samozrejme, normálny štetec, ale na cestách výborne poslúži aj ten zo sady, čo je rozhodne plus.

 
Škoda je podľa mňa, že Catrice vyrába sadu len v jednom odtieni, a tak napríklad dievčatá s čiernymi vlasmi nemajú vhodný odtieň. Elf tuším vyrábal sadu v štyroch odtieňoch.
Musím povedať, že sada od Catrice mi naozaj veľmi vyhovuje, a používam ju denno denne, dokonca som zatiaľ ani nedopoužívala ten zbytok z elf sady. Tieň ubúda veľmi pomaly, a tmavší tieň niekedy použijem pri líčení očí :) Ja som s touto sadou maximálne spokojná.

A čo vy? Čo používate na úpravu obočia?


2 komentáre:

  1. ja používam sadu od Essence a už dlho si chcem kúpiť túto od Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak túto ti určite odporúčam! :) Táto sada má navyše oveľa lepšiu konzistenciu tieňov ako má Essence.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)