03 marca 2014

Srdiečko

Ahojte :)
Hlásim sa vám po víkende :) Nedeľu som si užila najviac ako sa dalo, keďže aj počasie prialo :) Teraz sa znova môžem pustiť do povinností, čo už tak príjemné nie je.
Dnes len ukážem nechty, ktoré som mala počas víkendu, a mám ich ešte aj teraz, a čudujem sa, že stále sú v nositeľnom stave. Bola som prešťastná, že už vykukuje aj slniečko, a tak som v tejto jarnej nálade zvolila na nechty krásnu pastelovú fialovú od Sally Hansen v odtieni Lacey Lilac, ktorú ste už videli TU :) Na prsteníčkoch som vytvorila pomocou kosoštvorcových glitrov srdiečko :) Glitre mám od Essence aj v striebornej aj zlatej, bola to taká sada spolu s inými podobnými "srandičkami", a tuším ju teraz vypredávajú. Takéto srdiečka som už tvorila viackrát, a určite ich robiť ešte budem, pretože sa mi veľmi páčia :) Robila som už aj so zlatými glitrami. Nie je to nič zložité, akurát prikladať do ešte mokrého laku. Opatrnosť je však nutná pri prelakovávaní vrchným lakom, pretože môže farebný lak zaniesť aj na glitre a môžete odlakovať a začať odznova - viem o čom hovorím :D

 
Na ostatné nechty som už len dala ku kožičke jeden kosoštvorec a hotovo. Glitre na slnku odrážajú všetky možné farby :) 
Dúfam, že ste mali tak skvelý víkend ako ja, a že sa vám moja práca páči :)

4 komentáre:

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)