12 marca 2014

Catrice Crushed Crystals

Ahojte :) Prajem vám peknú stredu :)
 
Na úvod by som chcela takú pripomienku k fotkám. Prosím nevšímajte si môj prostredníček, ktorý síce už mám opuchnutý len trošku, ale zato červený je ešte stále dosť. Viem, že to kazí dojem, ale bohužiaľ neviem s tým nič urobiť. Mala som menšiu nehodu a prst si to odniesol. Dúfam, že ten pohľad prežijete ;)
 

Chcem vám ukázať jeden lak z novej kolekcie od Catrice Crushed Crystals. V tejto rade je viac odtieňov, a lákal ma aj fialový alebo ružový. Nakoniec som si vybrala najsvetlejší odtieň, pretože ten viem, že vynosím. Priznám sa, nebola som si istá ako bude konečný finish vyzerať, tak preto som siahla práve po tejto zlatej variante s veľkými glitrami vo farbe ružového zlata. Lak neschne do veľmi drsného povrchu, čo mne vyhovuje. Tento odtieň, Oyster & Champagne, sa mi najprv páčil veľmi. Potom sa mi na ňom vadilo, že v niektorom svetle sa leskne príliš do žlta, a takto sa to striedalo :) Zvláštny vzťah, ale nakoniec som si ho obľúbila :) No jedna vec je na ňom úžasná. Tá výdrž! Lak som mala na fotke nalakovaný už piaty deň. Nikde sa neolupuje, a stále vyzerá dobre! Toto sa len tak nevidí, teda aspoň u mňa nie, lebo lak mi vydrží nalakovaný v peknom stave dva, niekedy tri dni. Lak prežil aj celkom veľké upratovanie.

 
No priznám sa, že myslím si, že odlakovávanie bude katastrofa (áno, dnes je šiesty deň čo ho mám, a stále vyzerá tak isto). Možno jediná nevýhoda pre niekoho bude, že pre plný farebný výsledok som potrebovala až 3 hrubšie vrstvy. Pri krátkych nechtoch by stačili asi aj 2 a nechtová línia by viditeľná nebola, ale ja som musela dať 3. Bála som sa dlhého schnutia, ale lak ma milo prekvapil aj v tom, keďže schol aj vzhľadom na tie spomenuté 3 vrstvy celkom rýchlo. Rozmýšľam ktorý odtieň skončí ešte u mňa, neviem sa rozhodnúť :)

Máte niektorý lak z tejto rady? Ktorý sa vám páči najviac?

4 komentáre:

  1. tuhle značku vůbec neznám :) líbí se mi!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tvojich krásnych nechtoch vyzerá super :) A tieto Crushed Crystals už prišli aj k nám? Som ich nikde nevidela :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, aký kompliment :) Ďakujem :)
      Áno už sú u nás :) Asi patria do bežnej kolekcie, lebo boli normálne v regáli medzi lakmi. Ja som si myslela, že to bude limitka, ale asi teda nie - nesťažujem si :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)