13 novembra 2012

Lush - Coalface

Krásny slnečný deň vám prajem :)

Dlhšie som nemala čas na blog, pretože sa okolo mňa dialo (aj deje) všetko možné aj nemožné. Ale dnes keď už krásne svieti slniečko, tak som si povedala, že spravím nejaké fotky, a aj článok by nebol odveci :)


A článok bude o mojej každodennej súčasti ranného čistenia pleti. Ide o čierne pleťové mydlo, s obsahom uhlia, koreňa sladkého drievka, santalovej silice a silice z ružového dreva. Pleť má šetrne zbavovať mazu. Ale nemusíte sa báť nejakého drastického vysúšania, na aké sme zvyknuté pri bežnej kozmetike na reguláciu kožného mazu. Aj keď sme každý iný, ale možno niekomu by sa aj toto zdalo dosť.


Mydielko mi pleť nevysuší a kúsočky uhlia vo vrchnej vrstve dokonca urobia mierny píling. Ale na to pozor. Odporúčam na začiatku používať tak, že najskôr nanesieme na ruky a až potom rozotierame po tvári, pretože na začiatku je tam dosť toho uhlia. Ja keď tú vrchnú vrstvičku "omydlím", tak potom už malým kúskom mydla len prechádzam po tvári, premasírujem a zmyjem. Keďže Lush je ručne vyrábaná kozmetika, tak mydielka sa odlievajú do veľkých foriem v tvare kvietka a z toho vám predavačky odkroja kúsok aký chcete. Musím dodať, že mydielko je krásne. Ako som už spomenula, je čiernej farby ( čo sa aj dá čakať, keď je tam uhlie, všakže :D ), ale má v sebe maličké drobučké trblietočky, a vyzerá to naozaj krásne, ako nočná obloha :)

Obchodíky Lush sú asi najvoňavejšie na svete :) Mne tam vonia asi fakt všetko :) Sú to však iné vône na aké sme zvyknuté z parfumériek. Opísať je ich naozaj ťažké, ale mne prídu také prirodzenejšie, a výraznejšie. Coalface má takú zvláštnu vôňu najprv mi nevoňal. A teraz ho neustále "očuchávam" a neviem sa tej vôňe nabažiť. Je to taká naozaj zvláštna vôňa, a asi tam aj to uhlie naozaj cítiť :)
Mydlo podľa mňa nie je prehnane drahé, cena za 100g je 235 českých korún. A keď si zoberiete, že za napríklad umývací gél od Biodermy za 250 ml zaplatíte cca 12€, tak Coalface, ktorý vám vydrží aj rok, tak sa to oplatí, lebo coalface vydrží naozaj strááášne dlho. Ja keď si prinesiem domov taký približne 100g kúsok, tak si vždy z neho odkrojím nejaký menší, a používam ten, aby som nemusela celý kus mať v kúpeľni. Zvyšok zas zabalím, a keď miniem, tak znova si odkrojím.
Pre moju pleť, ktorá aj vďaka nejakým zdravotným komplikáciám je ako zbláznená, je to úplne super. Ak má pleť veľmi zlý deň, a napríklad je skúškové v škole a ja som vyhádzaná, tak použijem ešte aj Fresh Farmacy, ale o tom nabudúce :)

Keďže však Lush na slovenku nemáme, tak je problém zohnať ich výrobky u nás, ale český eshop posiela aj na Slovensko. Ja som si konkrétne tento kúsok doniesla z výletu v Prahe. Predavačky sú maximálne ochotné, milé, môžte si veci vyskúšať, a bez akéhokoľvek frfľania vám dokonca venujú dosť veľkú vzorku z čoho si zapýtate. Pre mňa je však Praha dosť od ruky. Pre mňa je omnoho bližšie Budapešť, a chodím tam dosť ťažko. Jediný problém je reč. Maďarčinu neovládam ani náznakom, ale s angličtinou sa bez problémov dohodnete :) a ak nie, tak už som komunikovala aj takzvane "rukami nohami" :)

Aké máte vy skúsenosti s výrobkami od Lush? Aký výrobok je váš najobľúbenejší, alebo ktorý by ste chceli vyskúšať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)