15 novembra 2012

Čo by som len robila bez ... Paperblanks

Ahojte. Vonku je zima, kalendár píše, že "november" a ja už mám len málo stránok. Pri dohadovaní si skúšok a stretnutí tŕpnem aby nepadol januárový termín.
Asi už viete, že hovorím o diári. Ja mám vždy k tomu svojmu možno až zvláštny vzťah :) Vraj preto, že som taká perfekcionistka :) Starám sa oň, nech je stále taký pekný ako v prvý deň, vláčim ho so sebou, aj keď podľa babky je to modlitebná knižka :D No tak modlitby v ňom teda fakt nemám, ale všetko pre mňa dôležité áno :) Ako som už spomenula, všetky termíny, veci na ktoré nesmiem zabudnúť, ktoré musím kúpiť, a samozrejme aj osobné blbôstky :)

Znie to otrepane, ale naozaj sa mi stávalo, že som často zabudla na veci, čo som nemala zapísané. A diár pre mňa bola zo začiatku kravina, čo mám ťahať so sebou. Najprv mi stačili diáre čo boli priložené k časopisom, ale neskôr sa z toho stala moja "úchylka", že v novembri ak som nemala už na nadchádzajúci rok diár podľa mojich predstáv, tak som bola nervózna ako pes s blchou v kožuchu. A tento rok tomu tak je. Neviem prečo, ale ja mám strach, že v decembri už nič čo by mi na 100% vyhovovalo nezoženiem, a že všetko čo si potrebujem poznačiť  na nasledujúci rok zabudnem. Hrôza somnou, ja viem :)


Ja v posledné roky zbožňujem diáre od Paperblanks. Cena síce je vyššia, ale ja som si ochotná zaplatiť za niečo, čo budem vláčiť so sebou celý rok. Keď to už vláčim, tak nech sa mi to aj páči nie? :) Takže pre ilustráciu vám prikladám fotky môjho terajšieho diára, a rozmýšľam aký tento rok. Keďže som už spomenula, že som značne po mojom termíne zháňania si nového diáriku, tak som zistila, že moje obavy sú opodstatnené. Nikde totižto neviem nájsť taký aký chcem (požadujem určitú veľkosť a hrúbku, vzhľad...). Teraz totižto neviem, že či už sa všetky vypredali, alebo že či ich ešte dostanú, lebo sa omeškali (dúfam, že druhá možnosť). Už som bola rozhodnutá, že si kúpim takýto istý (vzhľadovo) aký mám, ale nikde nič. Všade sú len iné verzie. Tak teraz už naozaj hisáčim, a som nasáčkovaná v každom kníhkupectve alebo všade kde by ich mohli mať :)

Aj vy ste takto "posadnuté" diárom? Aký uprednostňujete vy? A aký by ste odporučili? :)

2 komentáre:

  1. já zrovna nějaký pěkný diář sháním. Nějaký podobný jako tenhle, velikostí. Ale tenhle se mi moc líbí, je takový zajímavý :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči. Presne takýto som nezohnala, ale so svojim výberom som spokojná :)Podľa mňa pri Paperblanks nikto netrafí vedľa :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)