08 novembra 2012

Treba vydržať

Dnes tu nie je žiadny článok o kozmetike, ale len taký kratučký, kde si vylejem srdco trošku :) Nemala som čas sa venovať blogu. Trošku sa mi rútil svet na všetky strany, a ja až teraz prichádzam na to, že ja s tým nič nemôžem spraviť, musí to "prejsť" samo.
S blogovaním sa ťažko začína, a dúfam, že aspoň jeden jediný človiečik sa nájde, ktorý sem bude rád chodiť, a potom je moja činnosť zmysluplná. Milujem čítať blogy, a som rada ak na nich nájdem inšpiráciu, alebo ak mi pomôžu v rozhodovaní. Preto by som aj ja chcela niekomu pomôcť, a ak nie, tak aspoň spestriť deň :)
Dúfam, že takéto blábolenie nie je na škodu, a nenudí vás. A pokúsim sa, aby boli medzery medzi článkami krátke (aj keď písať každý deň je asi nad moje sily), a dúfam, že aspoň niekto sa časom nájde a môj kúsok sveta mu spríjemní deň :)
Tak ja vám prajem krásny zvyšok dňa, a vyzerá, že aj počasie sa aspoň trošičku umúdrilo, tak vybehnite pozrieť, či aj slnko nenájdete :)

4 komentáre:

  1. jaaa čítam :) a tiež som nováčik v blogosfére :) neboj sa,pôjde to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, zlatá si :) tak dúfam, že to pôjde nám obom :)

      Odstrániť
  2. Neboj, to časem příjde:) Já už mám blog asi 5 měsíc (ani pořádně nevím:D) a stále mám málo návštěvíků, z toho si nic nedělej:) Přeju ale hodně štestí:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)