02 novembra 2012

Dermacol Lip Seduction

Krásny deň prajem, pokračujeme v produktoch na pery. A asi nebude odveci ak poviem, že v ružových produktoch :)
Dnes to bude rúž od Dermacolu. Ide o radu Lip Seduction, ktorý by mal mať farebne stály a dlhotrvácny efekt. Navyše by rúž mal byť hydratačný. Predáva sa v 12 odtieňoch, a ja mám najsvetlejší odtieň 01. Obal je plastový, a rúž sa z neho nevysúva klasicky, ale systémom "klik", že zatlačíme za spodok rúžu, kde vidíme farbu a číslo odtieňa a rúž sa vysunie. Tento spôsob sa mi páči, pretože sa naozaj netreba báť, že by sa rúž otvoril pri prenášaní napríklad v kabelke. Obal je podľa mňa pekný, elegantný, ale musím podotknúť, že len keď je nový. Ja svoj rúž nikdy neváľam len tak hocikde, a mám ho asi 3 mesiace a obal vyzerá katastrofálne.... neviem si predstaviť ako to bude po ešte dlhšom používaní. Zlatá farba sa strašne rýchlo zošúchava dole, a potom už obal podľa mňa elegantne vôbec nevyzerá. Je to škoda, lebo ja sa snažím o to, aby aj obal výrobku zostal čo najdlhšie ako nový.

pridávam obrázok z oficiálnej stránky pre predstavu ako obal má vyzerať
po cca 3 mesiacoch používania je obal v takomto stave
 Trošku ma mrzí, že som tento rúž neodfotila aj keď bol nový, ale až teraz po používaní, ale tak dúfam, že to až tak neprekáža.

Teraz sa od obalu presuňme k obsahu. Rúž je na perách príjemný, farba je úplne svetlučká ružová so studeným podtónom. Je to podľa mňa taká "baby pink" farba. Odtieň sa mi celkom páči, a pri mojej svetlej pleti ani nevadí, že je tak bledý.
Ale pri niekom tmavšom odo mňa by to mohlo vyzerať neprirodzene. Na to, že ide o hydratačný rúž, podľa mňa pery nehydratuje, ale zas ani veľmi nevysušuje. Výdrž má naozaj dosť dlhú, ale mne vadí, že po dlhšom čase čo ho mám na perách si pery pýtajú balzam. Ja som z tých, ktoré si neustále nejakým balzamom natierajú pery, a preto mi po čase tento rúž vadí. ale ak podeň dám balzam, tak je to v pohode.  Jedno je však zaujímavé, že som si myslela, že tento rúž je úplne matný, ale pri používaní vidím úplne jemnučké strieborné čiastočky. Viditeľné sú ak si napríklad rúžom natriem pery, a chcem ho potom zotrieť. Vtedy je trošku na perách vidieť tie čiastočky. Na fotkách sa mi to však nepodarilo vôbec zachytiť, tak som ich sem ani nedala, lebo tak či tak na nich nič nebolo vidieť.
V celku tento rúž mám rada. Pre mňa je síce nutné si dať podeň balzam, ale to mi nerobí problém. Odtiene sú krásne, a najradšej by som ich chcela všetky :) tak uvidím, ktorý v mojom nákupnom košíku skončí nabudúce :)
Ktorý odtieň by ste odporúčali?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)