30 apríla 2014

Catrice Quick Dry & High Shine

Ahojte :)
Dnes vám v rýchlosti napíšem o jednom laku, ktorý vôbec, ale vôbec nemôžem odporučiť.
Ide o nový rýchloschnúci lak od Catrice. Ja mám Catrice a ich výrobky naozaj rada, pretože väčšina z mnou vyskúšaného je naozaj super, a dokonca niektoré výrobky kvalitou prevyšujú aj cenu za ktorú sú predávané. Práve preto ma mrzí, že tento lak ma totálne sklamal.
 
 
Takže, nešváry laku - v prvom rade, je to lak, ktorý má urýchľovať schnutie laku, čo sa takmer nedeje, pretože lak urýchli schnutie možno tak o minútu... Ako ďalšia vec, ktorá súvisí so schnutím laku, tak laky, ktoré majú urýchliť schnutie laku, logicky, dávam na nie suchý lak - a presne tu je problém, pretože akonáhle to urobíte, tak máte na nechtoch perfektnú bublinkovú manikúru, pretože toľkoto bubliniek sa mi snáď na nechtoch nevytvorilo so žiadnym lakom. Ak ale lak nanesiete na už suchý podklad, a iba v tenkej vrstve, tak máte akú-takú šancu, že bublinky sa nevytvoria. Väčšina podobných rýchloschnúcich nadlakov aj predlžuje výdrž laku, no pri tomto sa nechty olúpu rovnako skoro ako by tomu bolo bez nadlaku. A ešte posledná vec, ktorú som vypozorovala, tak lak približne dva dni úplne nestuhne, ale je taký "gumovejší", čiže ľahko sa vám na nechtoch narobia rôzne ryhy, alebo popri bublinkách máte na nechtoch odtlačenú aj elegantnú vzorku tkaniny z periny :)
Lak nemôžem odporučiť nikomu, možno len snáď ak by ste ho chceli používať ako nadlak na dodanie lesku, ale aj to len v prípade ako som už opísala - lakovať na suchý lak, a v mini vrstvičke. Myslím ale, že na tento účel je mnoho lepších lakov.

Aký názor na tento lak máte vy? Aký nadlak je váš obľúbený?

2 komentáre:

  1. Aky nadlak je podla teba najlepsi? Vdaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja najradšej používam nadlak od Essence Better Than Gel Nails, vadí mi na ňom jedine to, že keď ho už vo fľaštičke nie je veľa, tak začína hustnúť. Zatiaľ som nenašla taký, ktorý by mi vyhovoval viac.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)