09 apríla 2014

Zasnívané

Ahojte :)
Dnes vám ukážem nechty, ktoré som už mala dávnejšie, len nejak sa na ne nedostal rad (takých fotiek je viac). Tak som to chcela napraviť, pretože mne sa takéto nechty páčia. Môj pracovný názov pre ne je buď zasnívané alebo rozprávkové :) Svetlá ružová spolu so svetlou fialovou a ešte aj jemný lesk - no už mi tam chýbajú len jednorožce :D Mne sa vynorí táto kombinácia farieb keď sa povie sen. Máte to aj vy tak? Či som iba ja taká divná? :D


No presuňme sa k nechtom. Pre jednoliaty podklad som nalakovala biely lak od Maybelline, ktorý je skôr taký mliečny a nie veľmi krycí, ale to v tomto prípade vôbec nevadí. Potom som špongiou nanášala ružovú od Sally Hansen v odtieni First Blush spolu s fialovou tiež od Sally Hansen Lacey Lilac. Podľa mňa sú tieto farby skvelá dvojka. Nanášala som ich tak, aby vždy bola pravá strana nechtu fialová a ľavá strana ružová. Keď som dokončila nanášanie laku špongiou - prechody mohli byť aj lepšie - tak som všetky nechty prelakovala efektovým top coatom od Catrice v odtieni Holo Que Tal?! - dúfam, že som to napísala správne, pretože na mojom laku to nie je vidieť, lebo som ho vzala, a nepozrela sa naň poriadne - celý celučičký bol zagebrený od laku :/ čo už, moja chyba, mala som si ho lepšie pozrieť. Tento lak obsahuje jemné šupinky ktoré sa lesknú do ružova až fialova - nenechajte sa zmiasť tým názvom, holo sa nekoná. Mne sa ale tento lak dokonale hodil k tejto manikúre, pretože krásne podtrhol ten zasnívaný dojem :)


Páči sa mi, že keď sa na nechty pozriem zo strany, tak majú len jednu farbu, a vyzerá to zaujímavo.
 
Ako sa vám nechty páčia? A povedzte mi aké sú tie vaše "zasnívané" farby? :)

6 komentárov:

  1. prekrásne, myslím, že podobné som skúšala, takže ti nemôžem nič vytknúť!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Máš pravdu, všimla som si, že aj ty si v poslednej dobe veeeľa špongiovala :)

      Odstrániť
  2. Strašně povedené, obě barvy jsou nádherné, jemné (fakt takové snové, ještě s tím gradient efektem úplně :D), hezky spolu ladí a přechody jsou podle mě dobré :) No a ten efektový lak od Catrice navrch, to je úplná třešinka :D krásně se k tomu hodí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :) Som veľmi rada, že sa výsledok páči :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)