28 apríla 2014

Fashion Blue

Ahojte, prajem vám pekný pondelok :)
Dnes vám chcem ukázať lak, ktorý som si kúpila pri mojej nedávnej návšteve Budapešti. Na Slovensku Claire´s nemáme, a vždy keď tam som tak tam laky tiež obzerám. Teraz som si povedala, že nejaký vyskúšam. Kvalitou som si nebola istá, tak som vzala iba jeden. Vybrala som si zo stredne modrých odtieňov jeden, ktorý na stránke Claire´s uvádzajú ako Fashion Blue, ale lak má aj dlhé číslo odtieňa a aj názov, tento konkrétne Bff.
 

Lak má 10 ml, čo je dosť, ale mrzí ma, že nie je dostatočne krycí. Musela som ho lakovať na biely podklad, aj keď stačil aj mliečny - od Maybelline. V dvoch vrstvách už potom bol aj odtieň aj krytie v poriadku. Neviem prečo, ale na nechtoch je lak trošilinku tmavší a sýtejší ako vo fľaštičke. Výdrž je taká priemerná, nič extra držiace - so Sally Hansen sa to nedá porovnať.
 
 
Ja som ho lakovala v zlatej kombinácii. Od nechtového lôžka, približne do polovice nechtu som naniesla môj obľúbený glitrový zlatý od Essence - Make it golden. Na prsteník som šupla zlatý lak z H&M v príznačnom odtieni Gold, cez ktorý som tiež dala glitrový Essence.
Modré laky často nenosím, ale tento sa mi vážne páči, aj keď škoda toho, že musím dávať na biely podklad, a tá výdrž je tiež dosť chabá, ale nie je to najhoršie, a za vyskúšanie stojí, možno pri mojej ďalšej návšteve si ešte nejaký pozriem.
 
Ako vám vyhovujú laky od Claire´s?

4 komentáre:

  1. ja mám od tejto značky dva laky, jeden tmavo modrý a jeden hnedý - kúpila som si ich v nemecku v zľave :) kryjú úžasne v jednej vrstve ale ja si dávam aj tak dve :) a výdrž nesledujem kedže nechty si lakujem aj 3 krát do týždňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to ma teší, možno len tento môj odtieň je nutný lakovať vo viacerých vrstvách a ešte aj na podklad :) A obdivujem že sa ti chce tak často lakovať nechty :)

      Odstrániť
  2. Krásná kombinace, Make it golden je podle mě naprosto super univerzální třpytkáč pro vylepšení jakéhokoliv laku :D A modrý Claire's je krásný, takové barvy mám ráda :) Mám od nich akorát jeden takový mix třpytek a shimmeru, takže u toho krytí moc neposoudím, ale co jsem tak různě četla, většinou bylo krytí v pohodě, myslím že se to bude lišit podle odstínů...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, tento lak sa essence naozaj vydaril a manikúru hneď posunie o level vyššie ;) Myslím si, že u väčšiny značiek je to krytie odtieň od odtieňa iné. Uvidím ako to bude pri nejakom ďalšom laku keď kúpim :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)