02 júna 2013

Peachy Girl

Ahojte :)
Dnes vám len ukážem moje rýchlo nechty, ktoré som si lakovala ešte v piatok, a naozaj nezaberú veľa času. V poslednej dobe mám mániu takýchto broskyňových odtieňov, tak aj teraz som si nalakovala jeden od H&M v odtieni Peachy Girl, podľa ktorého sa nesie aj názov dnešného príspevku. Za posledné týždne som nosila nechty takmer vkuse len obyčajné (rozumej nalakované len jednou farbou), a tak som si povedala, že chcelo by to nejaké aspoň jednoduché zdobenie. Nechcelo sa mi veľmi, tak som vzala len bodkovač, lak od Maybelline Mini Colorama 110 Urban Coral - v starom prevedení, neónový oranžový lak od AB Lines pod číslom 63 a glitre som použila z Essence laku Make It Golden tiež ešte v starej fľaštičke. Na fotkách bolo problém zachytiť, že bodky nie sú len z neónového laku, lebo ten sa tam stále pretŕčal. Mne sa to celkom páči. Je to jednoduché, a nechty to oživilo. Bodky som nerobila na všetkých nechtoch, ale len na palci a prsteníčku. Priznám sa, nechcelo sa mi. V poslednej dobe mám nejaké zdravotné problémy, takže som stále len unavená, a necítim sa moc dobre. Mám fúru učenia sa na skúšky, ale nejak mi to v takomto stave do tej hlavy nejde. Uvidím, nejak to musím zvládnuť.
V najbližších dňoch sa tu objaví článok Say Goodbye, ale musím pozrieť, že čo vlastne je všetko na dne. Nejak veľa toho nebude. Neviem, asi keď som chorá, tak mám menšiu spotrebu :)

Prajem vám peknú nedeľu :)
 
Páči sa vám takéto jednoduché oživenie nechtov? Máte aj vy teraz mániu nejakej farby?

6 komentárov:

  1. veeľmi pekná farba laku a krásne nechty :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej tie sú pekné,take svieze letné:) mám podobný


    GIVEAWAY U MNA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Len škoda, že to leto je asi v nedohľadne...

      Odstrániť
  3. Krásna farba, decentné :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa ten detail veľmi páči!, prajem ti nech ti je, čo najskôr lepšie:)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No už sa cítim lepšie, ale stále to nie je nič moc.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)