12 júna 2013

Say Goodbye Máj

Ahojte :)
V prvom rade, viem, že už je takmer polovica júna, a ja sa sem trepem so spotrebovanými vecičkami až teraz, no okolnosti sú proti mne, a naozaj sa nedalo. Stále nie som úplne v pohode, ale tak už je to snáď na dobrej ceste. A držte mi palce aspoň pri skúškach, ešte mám posledné dve, a tie najťažšie.
No dobre, zas začínam kecať mimo témy, takže poďme rovno na vec! :)
Bioderma Sensibio Dermálna Voda
Túto vodu som používala často ako osvieženie pri cvičení, alebo ako osvieženie v lete. Je určená na citlivú pleť, ktorú má upokojiť. Pre mňa to je skvelý pomocník. Je tiež bez parfému. Neviem čo viac by som vám k tejto vode napísala. Ja som si na ňu zvykla, a ako doplnok je to super vec. Na dlhšie cestovanie v aute to pre mňa bol záchranca. Nie je to nejaká vec, ktorá by bola taká, že ju nutne musíte mať, ale verím, že využitie si nájde u každého. Ja túto vodu rozhodne odporúčam.
Essence Pure Skin Purifying Face Strips
Pre začiatok musím povedať, že som mala tie náplaste na nos. Lenže obal som roztrhla a vyhodila, tak som ich dala do tohto, z náplastí na čelo a bradu, tiež od Essence. Náplaste nie sú zlé. Mala som už niekoľké balenie. Nepoužívam ich síce pravidelne, ale občas ich kúpim a použijem. Za tú cenu sú podľa mňa celkom dobré. Viem, že niektorým z vás vraj nevyhovovali, no u mňa splnili čo mali, takže ja ich len odporúčam.
Balea Professional More Blond Spulung
Šampón z rovnakej rady som vám tu ukázala už pred mesiacom, a teraz je tu balzam. Na nejaké zničené vlasy to nebude, ale na uľahčenie rozčesávania určite. Čiže nie je to nejaká výživná bomba, ale zas vlasy nezaťaží, a sú ľahké a vzdušné. Už predtým som spomínala, že starostlivosť o vlasy od Balea Professional mám rada. Mne skrátka vyhovuje, a viem, že keď potrebujem nejaký šampón, alebo kondicionér, tak ak pôjdem do DM a zoberiem si niečo z tejto rady, tak výber nebude zlý. Jednoznačne odporúčam.
Playboy VIP
Tento sprchový gél som dostala od mojej sestričky spolu so sprejovým deodorantom. Priznám sa, že predtým som sa celému tomuto Playboy sortimentu vyhýbala. Nie nejak zámerne, ale proste nič ma tam nelákalo. Tento sprcháč sa mi ale celkom páčil. Trošku sa mi nepáčilo blbé balenie, lebo, uznajte, v sprche odkrúcať a zakrúcať vrchnáčik nie je ktovie čo, a ešte k tomu to má dosť blbý závit :D Ale vôňa sa mi páčila. Pripomenula mi časy keď som mala asi 15, a používala som takéto vône :) V kúpeľni sa tá vôňa držala ešte niekoľko hodín, a na tele tiež. Tuším sa niekedy pristavím pri týchto veciach a urobím si znova nostalgický výlet do čias keď mi bolo násť :) Odporúčam.
Balea Cellulite Bodycreme
Nie, nesiahla som po tomto kréme preto, že som si myslela, že to bude mať nejaké účinky ako sľubujú. To len tak na začiatok :) Tento krém som mala kedysi dávno. Ale naozaj dávno. Niekedy slušných pár rôčkov dozadu. Viem, že som ho u niekoho videla, a veľmi sa mi páčilo ako voňal. Keď som sa prechádzala po DM, tak som si ho všimla, a zdá sa mi, že už má aj celkom iný obal ako vtedy. No ale aj konzistencia je iná. Pamätám si, že bol hustejší, a taký krémovejší. Teraz je taký dosť riedky a vodový. Nič z tohto by mi absolútne nevadilo, ale tá vôňa je proste už iná :/ Ja si pamätám, že bola taká svieža, a taká čistá. Toto nevonia zle, ale proste inak. Podľa mňa, tak obyčajne krémovo. Inak hydratoval celkom v pohode, účinky ako nejaké spevnenie alebo nebodaj zmiernenie prejavov celulitídy sa nekoná, ale to som ani nečakala. No pre mňa bohužiaľ je mínusom tá zmena vône, ale tak tú hodnotiť nebudem. Ale ak chcete proste len nejaký krém na telo ľahšej konzistencie, ktorý sa rýchlo vstrebe, tak kľudne odporúčam, aj keď ja osobne si ho asi už nekúpim.
Sally Hansen Nailgrowth Miracle
A najmenší na koniec. O tomto laku som vám už písala TU a aj TU. Znova zopakujem, že je to moja stálica, a plánujem ho kupovať dokedy ho budú vyrábať :) Síce má možno vyššiu cenu, ale rozhodne to za to stojí. Odporúčam ho všetkými prstami na rukách aj na nohách :D V druhom článku v odkaze môžete vidieť, že ja už mám kúpený aj náhradu :)
Popravde som čakala, že tu možno budú asi nejaké 3 výrobky, ale nakoniec ich máme dvojnásobok. Ja som tomu rada. A o to radšej som, keď všetky výrobky by som s kľudným svedomím odporučila ďalej. Jedine ten krém od Balea ma sklamal vôňou, ale to je len preto, lebo som mala iné očakávania.
Tak mi povedzte, že či ste niečo z tohto môjho zoznamu vyskúšali, a ako ste boli spokojné vy.
Prajem vám pekný zvyšok večera :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)