29 mája 2013

Catrice Longlasting Eye Pencil

Ahojte :)
Nedávno som si kúpila novú ceruzku na oči. Priznám sa, nezháňala som sa po nej nejak extra, ale mala som kupón do DM na zľavu na dekoratívnu kozmetiku, a už mu končila platnosť, tak som si povedala, že bola by škoda nechať ho prepadnúť. Nejako ma z dekoratívky nič nevedelo osloviť. Chcela som ceruzku od L´Oreal, ale keďže všetky boli otvorené a rozpatlané po celom uzávere, tak ma chuť prešla, aj keď tú ceruzku si plánujem kúpiť, ale rozhodne nie takú ktorú obchytalo ktovie koľko zákazníčok a ešte ju aj celú dodžubkali keď ju zatvárali.

Tak som sa pristavila pri Catrice stojane, a pozrela som sa aj tam na ceruzky. Do oka mi padla táto tmavo modrá, ktorá sa zaujímavo leskne. Názvy, ktoré dáva Catrice svojim produktom vedia pobaviť, a táto ceruzka sa volá Blue Barrymore :) Myslím, že farba ceruzky sa naozaj presne zhoduje s vrchnáčikom. Ceruzka by mala byť dlhotrvácna, čo aj naozaj je. Musím uznať, že vydrží naozaj celý deň. Ako ju nanesiete, tak aj zostane. Aspoň u mňa to tak bolo. Keď som ju skúsila zotrieť, tak to nešlo. Na fotkách som vám odfotila ako sa dá rozotrieť ihneď po nanesení, ale to bolo naozaj ihneď. A na ďalšej fotke som ju zotierala asi tak po minúte od nanesenia, a musela som prst dosť silno pritlačiť aby sa niečo pohlo. Takže na nejaké rozotieranie to adept nie je, pretože keď ju rozotriete, tak vlastne berie so sebou farbu a presťahuje sa na nové miesto :) . Musím však povedať, že trošku mi vadí, že toto robí aj pri líčení, ak si ceruzku nanesiete, a potom chcete s ňou niečo poopraviť, tak ceruzka berie so sebou farbu, a tak sa ako keby po šupinkách dáva dole. Ale nie je to nejaká katastrofa, len ma to prekvapilo, lebo iné ceruzky mi to nerobia.
Pre ukážku som si ju naniesla aj na oko, aby ste videli ako vyzerá. Prvá fotka je pri bežnom svetle, a tá druhá je na slnku, kde je viac vidieť ako sa leskne.
Na konci ceruzky je aj strúhatko, ktoré môžete vidieť, že už je špinavé, lebo som ho použila, a už to viac neurobím, lebo ceruzku to neostrúhalo, ale zalomilo. Takže na túto ceruzku asi nie, aj keď nie je to zlá vec. Ceruzka má 0,3g, ale nemôžem si pomôcť, pripadá mi, že jej je nejak málo.
Celkovo by som to zhrnula tak, že ceruzka sa mi páči. Oslovila ma tá výdrž, ktorá je naozaj super. Aj odolnosť voči oteru. Keď som si pošúchala oko, tak sa ani nehla. To by som musela naozaj pritlačiť. Mohla by byť pre mňa trošku mäkšia, pretože mám rada mäkšie ceruzky, ale to už len tak aby som niečo povedala :) toto je taký stred. Každému vyhovuje iná tvrdosť ceruzky.
 
Tak, a napíšte mi, že či máte niektorú z týchto Catrice ceruziek, a ako ste spokojné. A ešte mi môžte napísať, že či máte radšej tvrdšie alebo mäkšie ceruzky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)