26 júna 2013

Gold Rhombs

Ahoje :)
Po horúcich dňoch tu máme konečne chladnejšie počasie. Mne to vôbec neprekáža, schladenie na určitú dobu mi nevadí :)
Dnes vám ukážem jednu manikúru, ktorú som v tých slnečných a vyčerpávajúco horúcich dňoch nosila. Tento vzor som ešte v zime zahliadla niekde na internete, ale naozaj si už nepamätám kde. Hneď som si ale pomyslela, že na leto to bude ako stvorené.
Je to síce trošku papračka, ale po čase som už chcela aj niečo náročnejšie, resp. možno zdĺhavejšie, pretože extra náročné to nebolo, ale zato zdĺhavé dosť :)
Takže ako ružovú som zvolila Sally Hansen - First Blush, pod ktorý som ale nalakovala vrstvu bieleho laku od H&M - In It For The Game, aby som ružového laku nemusela dávať toľko vrstiev. Potom som počkala kým lak zaschne, a nalepila som si na každý necht kúsky pásky. Medzierku medzi týmito páskami som vyplnila čiernym lakom od Maybelline Colorama - 23, ktorý je mimochodom dobre pigmentovaný, čiže som spokojná. Potom ale nastala chvíľka, kedy si možno poklopete na čelo, ale najprv som ledabolo urobila kosoštvorčeky bielou, pretože na čiernej zlatá nevynikla, a čierna trošku presvitala. Tak po prvom kole s kosoštvorčekmi, som sa pustila do druhého kola so zlatou od H&M - Gold. Je to taká svetlejšia zlatá s chladným odleskom, nie typická žltá zlatá. Mne sa to tak ale páči. Na fotkách vyzerá ale, bohužiaľ, úplne inak ako v realite. 
Priznám sa, že dlho ma to nebavilo. Trošku som si nadávala, že radšej som sa mala ísť ešte učiť na skúšku, a nie špekulovať s lakovaním, ale tak keď už som začala, tak som to dokončila. Kosoštvorčeky mi nevydali presne podľa mojich predstáv, ale pri pohľade z diaľky mi to tak zlé nepripadalo :)
 
Pekný zvyšok večera, a povedzte mi ako sa vám páči táto manikúra? Aj vám príde ako stvorená na leto?

2 komentáre:

  1. veeľmi pekné, ale musela to byť riadna babračka :) ja sa zvyčajne tiež rozhodnem, že si idem robiť na nechty napríklad kvietky a potom ma to v polovici prestane baviť :D dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No babračka to aj bola, ale výsledok asi stál za to :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)