02 júla 2013

TOP v starostlivosti o nechty

Ahojte :)
Často som mala problém s tým, že sa mi robili pri nechtoch zádery, a kožička aj napriek krémovaniu a olejčekovaniu bola suchá. Tento problém nemám odkedy používam tento Bio balzam na nechty od Saloos.
Balzam krásne sviežo vonia. Hneď ucítite povzbudzujúcu citrusovú vôňu. Je dosť tuhý, a to je pre mňa len výhoda, pretože sa nemusíte báť, že by sa vám aj v týchto letných dňoch v kabelke roztiekol. Mne sa to ešte naozaj nestalo, a dosť som sa toho bála.
Používam ho každý deň, a ubúda minimum. Balenie vám vydrží naozaj dlho, pretože v krabičke nájdete až 19ml. Vyhovuje mi aj to, že po použití nemám pocit úplne mastných rúk, ako som mávala pri olejčekoch. Balzam sa celkom rýchlo vstrebe, a kožičku pekne vyživuje. Obsahuje bambucké maslo a tekvicový olej, ktorý je bohatý na zinok a ten vieme, že je pre nechty prospešný. Naozaj pri pravidelnom používaní uvidíte výsledky veľmi rýchlo. Ja sama som bola prekvapená, ale ak ho naozaj nezabúdam používať, tak sa mi zádery ani netvoria. Ak sa aj na nejakú dobu pozabudnem, a mám už nejaké nepekné zádery, tak tento balzam ich veľmi rýchlo vylieči. Navyše sa mi zdá, že nechty sú pri naozaj pravidelnom používaní pevnejšie.
Tento výrobok je pre mňa to naj čo som na nechty a kožičku mala. Jednoznačne odporúčam každému, kto má problémy s častými zádermi. Verím, že bude spokojný. Plus je aj to, že výrobok je v neutrálnom obale, má príjemnú neutrálnu vôňu, ktorá by neprekážala ani našim polovičkám :)
 
Povedzte mi teda, že či s týmto balzamom máte skúsenosť, a ak nie, aký je váš top výrobok v starostlivosti o nechty?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)