18 júla 2014

Vytapetované nechty a moje kecy

Ahojte :)
Dnes len v rýchlosti. Mám tu zas nechtový príspevok. Ešte pred dovolenkou som mala konečne trochu času, tak som sa mohla konečne vyhrať aj s nechtami. Nejaké mega zložité vzory sa mi zas nechceli vytvárať, a povedala som si, že si vyzdobím všetky nechty rovnako, čiže aj tak to bol celkom žrút času. Podobných nechtov je na webe určite aspoň trilión, ja som však postupovala tak, že sama som nevedela ako výtvor skončí. Najprv som na ružovo-fialový lak od HM v odtieni Darling Pink urobila bielym lakom od Miss Sporty zvislé prúžky - pôvodne som chcela robiť mriežku a do nej kvety, ale to som si rozmyslela, že zas až toľko času nemám. Tak som urobila na čiary menšie a väčšie biele bodky, ktoré sa mi nepáčili, tak som ich urobila všetky bodky veľké. Výsledok bol príliš svetlý, a vyzeral nedokončene, tak som to oživila ešte bodkami doprostriedku bielych bodiek výrazným lakom od Maybelline v odtieni Urban Coral, ktorý tomu dodal šťavu. Keď som sa potom pozrela na všetky nechty, tak mi výsledok pripomínal vzor tapety, ktorý mala moja prastarká na chodbe - keď som bola malá tak sa mi veľmi páčil :D Niekedy sa sama čudujem, že aké zaujímavé spojenia sa mi vynoria v mysli :)



A keďže mám v pláne ešte príspevok z nákupov počas dovolenky, tak vám aspoň načrtnem :) Bola som v Taliansku, a okrem Lush obchodíku (o návšteve som vám písala naposledy) som sa obzerala aj po obchode, ktorý by bol hriech vynechať - Kiko Make Up Milano. Túto značku na Slovensku nezoženieme, ale v Rakúsku už áno. Na fotke môžete vidieť, že som si kúpila 3 veci, a nabudúce vám o nich poviem, pretože si myslím, že už ich mám dosť oskúšané, keďže ich používam už približne 3 týždne. Ako som v už spomenutom príspevku písala, tak tešila som sa hlavne na nákup do Udine, a poviem vám, že zaujímala ma iba Sephora, a nakoniec som sa aj tak nikde inde nedostala, lebo chodiť po pešej zóne a uličkách keď vonku fúka vietor, ktorý skúša byť tajfúnom, a k tomu hromy, blesky, no koniec sveta :) Mrzelo ma, že som nemala veľa času, tak som rýchlo hľadala stojan, ktorý bol predmetom môjho záujmu - Urban Decay. Nudné, očakávané, ale chcela som Naked, nechcela som ju objednávať zo žiadnej stránky - pri toľkých podfu(c)koch čo sa s tou paletou robí nemienim riskovať, že mi domov príde napodobnená šmelina - a obcapkať si to v obchode má predsa svoje čaro. Stará známa klasika.
 

Pôvodne som chcela asi Naked Basics... resp. vedela som, že Naked 3 to určite nebude - nehovorím, že vyzerá zle, to určite nie, ale ten rozruch okolo nej ma asi odradil, a prijala by som, keby v nej bolo viac vyslovene "studených" odtieňov. Naked 1 som zavrhla kvôli blbému obalu, pretože neviem koho to bol nápad na paletu s tieňmi dať taký materiál... Môj zámer s Basics mi môj drahý zatrhol, že keď už som tam, tak nech si odnesiem niečo poriadne - zlatý :D tak u mňa nakoniec skončila Naked 2, ktorá sa mi páčila, ale chcela som lacnejšiu variantu (nie som si istá, ale Basics stála asi 27€, a veľké stáli 48€). Keďže mám tak super chlapa, tak som neprotestovala, a celá vyškerená sa išla pozrieť ešte k Too Faced, kde som chcela bázu pod tiene, ale nejak som usúdila, že neviem prečo, nevezmem ju teraz (dúfam, že v ČR ju budú mať). Nestrácala som čas, a utekala som ešte ku Sephoráckym štetcom, chvíľu dom mäkúšila v rukách asi každý, a keď ma drahý začal súriť, že už naozaj musíme ísť, tak som rýchlo vzala len ten štetec, po ktorý som tam šla - na korektor.

No... čo povedať... úvodná veta, že v rýchlosti mi znova nejak nevyšla :) Tak ak ste to zvládli dočítať, tak máte môj obdiv a pochvalu :D
 
Už sa s vami naozaj lúčim a prajem vám krásny víkend. Dúfam, že sa budete tešiť na príspevok o nákupoch v Kiku, a len tak pre srandu, napíšte mi, ktorú z Naked paliet máte/by ste chceli, alebo vás tieto vyzlečené palety vôbec nechytili za srdce?

8 komentárov:

  1. Nádherné nechty:) len, keď to chce toooľku času ..

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš, pravdu. Chce to čas, ja už tiež nemám čas aby som si stále takéto nechty robila, ale občas je to fajn vyhradiť si chvíľu napríklad na takú blbinu ako lakovanie nechtov :) A ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  2. Tak ty nehty jsou vážně dokonalé!!!! ♥

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám naked 1, rada by som si naživo ochytala 3, lebo ma celkom zaujala, isto by som ju kombinovala aj s nejakými ďalšími tieňmi a v poslednej dobe ma dosť dostala moja paletka Too faced, ktorú už nejakú dobu doma mám a s pravidelnosťou sa k nej vraciam:) a dúfam, že nás dlho nenecháš čakať s príspevkom o Kiko produktoch:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No popravde, mňa trošku tá N3 naživo sklamala, a neprišla mi tak zaujímavá a plus ten rozruch okolo... Keby N1 nemala ten nepraktický obal, tak už je u mňa :) A s Too Faced súhlasím, ich paletky vyzerajú naozaj dobre, a tiež nad nejakou uvažujem. Kiko bude čo nevidieť, len musím ešte raz urobiť niektoré fotky za lepšieho svetla :)

      Odstrániť
  4. Ty nehtíky jsou úžasné, přemýšlím, že si je taky nechám udělat.:))) Jinak ta Naked paletka, mmm. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Bohužiaľ, po mojej pauze som našla už len vyhlásenie :D Ale tvoj blog sa mi zapáčil :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, mám z nich veľkú radosť :)